Friday, November 13, 2009

// Copyright ; AR !

Anda rase couple bole end forever?
J: err, tengok pasangan lah kot

Pernahkah anda cium seseorang?
J: mestilaa pernah.

Adakah anda rase orang yang terakhir anda cium itu best?
J: sangat best. dia teman aku hari hari kat rumah :)

Adakah anda akan bercinta dengan seseorang pada bulan seterusnya?
J: tidak.

Berfikir banyak sebelum tidur?
J: Ofcourse

Anda inginkan anak?
J: mestila nak bodo!

Semalam lagi best dari hari ni, kenapa?
J: sebab ptg tadi enjoy sgt!

Pernahkah orang salah mengeja nama anda?
J: selalu sangat. A-D-Z-L-Y-N lah!

Adakah anda menyimpan rahsia daripada orang yang ingin tahu tentang hal yang sebenar?
J: ye. kenapa? nak tau?

Anda single?
J: anda rasa?

Adakah anda menyimpan gambar lucah kawan anda?
J: -____-"

Adakah anda rasa anda sesuai dengan seseorang yang anda suka?
J: manalah aku tahu. aku ada suka sape sape ke eh?

Adakah weekend ni akan jadi best bagi anda?
J: TIDAK ! sebab aku perlu bekerja ~ ;(

Siapakah orang yang ketiga terakhir text anda?
J: Nazrin.

Pernah date dengan seseorang di jail?
J: tidak lah. masuk dalam even melawat orang tu pun tak pernah.

Pernahkah orang yang terakhir anda cium marah anda?
J: hari hari kena marah sebab selalu lupa tutup almari baju HAHA

Adakah anda seorang yang penyabar?
J: adalah sikit sikit.

Ada tak orang yang selalu telefon atau bercakap dengan anda sebelum anda tidur?
J: mestilah ada. apelah.

Adakah anda mempunyai perasaan terhadap orang yang terakhir anda cium?
J: Saya Sayang Mak Saya !

Adakah anda akan bangun sebelum pukul 7am esok?
J: ye, aku kan kene kerja -__-"

Adakah anda akan tidur di lantai hari ini?
J: tidaklah sayang, tak feel la tido kalau macamtu. dah la penat ni! grr

Adakah perempuan yang terakhir anda cium itu ambil berat tentang anda?
J: Sangat! dan saya suka :)

Pernahkah anda mengintai kawan anda berasmara?
J: KERJA GILA !

Jujur, bagaimana kehidupan anda sekarang?
J: Pagi kerja , petang balik. malam online kejap then tido.

Ada tak topik yang sentiasa buat anda marah?
J: hmm, setakat ini tak ada. aku boleh borak tentang apa saja perkara kot.

Bilakah waktu terakhir anda menangis?
J: dua minggu lepas kot.

Pernah dengar lagu country tak?
J: ntah lah.

Adakah anda gembira sekarang berbanding dengan lima bulan sebelumnya?
J: gembira Sangat! sebab hidup aku lebih bahagia dengan kawan dan ada si dia yang buat aku happy

Adakah anda rasa anda tidak akan lupakan seseorang buat selamanya?
J: ada seseorang yg sangat susah untuk dilupakan. aku pun taktauu kenapa -__-

Apakah yang akan anda lakukan sekiranya anda baru bangun dari tidur?
J: mengeliat dan cakap "wahhh ! malasnye nak keje !" then tido balik 5 minit. pastu kene hempuk dengan mak -___-"

Awak rindukan seseorang?
J: sangat. ada 3 orang. imysm.

Adakah anda ingin meluangkan masa dengan seseorang sekarang?
J: kalaulah dapat diberikan peluang, aku nak jumpa sekarang jugakk

Apa yang anda rindukan pada waktu dulu?
J: main 'police and thief' dekat padang sebelah rumah

Okay ke jikalau anda cium seseorang bila anda single?
J: mestila okay

Adakah anda kisah tentang ex girlfriends/boyfriends anda jikalau dia minum arak?
J: pergi mampuslah dengan dia.

Adakah anda tahu baju apa yang akan anda pakai esok?
J: jeans dan t-shirt warna grey dan sweater kot~

Siapakah orang yang lahir pada tarikh yang sama dengan anda?
J: haa ? sape eh ? aku tgh blur skang. lupela, sorry.

Baju warna apa yang anda pakai sekarang?
J: black and grey

Bolehkah anda keluar ke public dengan pakaian yang anda pakai sekarang?
J: kedai runcit okay la kot

Adakah lagu profile anda mempunyai maksud dalam kehidupan anda sekarang?
J: hehehe. ada sangat sangat :P

Bagaimana perasaan anda sekarang?
J: happy ada, rindu ada, sebersalah ada, risau pung ada!

p/s: Takda kerja, Cari kerja beb!

No comments:

Post a Comment