Monday, October 17, 2011

Happy Sweet 17 JazzLynn

crop image

HAPPY BIRTHDAYY! 

Siot punya Qerel Acerap, ditolaknya aku dalam kolam sambil jerit "happy birthdayy!!" habeh masuk air dalam hidung. Tak guna betoii.. tapi takpa, birthday punya pasal kan, hati mesti kering maa. nasib baik takda tepung tahun ni. takdela aku jadi cekodok lagi macam tahun lepas.

Fuhh!!! *tarik nafas lega*

Oh my dear Sungai Kanching, tunggu aku lepas SPM nanti okay?


Ni masa 14 Oktober, budak-budak kelas aku buat surpraisss lahh. kek tu dorang buat sendiri tau. sedaaappp.. untunglah dapat classmates amik subject ekonomi rumah tangga. semua pandai memasak. dan pandai kelentong jugak. mengayat aku macam-macam semata-mata nak elak daripada kantoi. haih. tipu sunat ye kak? haha suka hati hampa lah.. by the way terima kasih tau. terharu aku macam nak nangis. hehehe.

Tu kat sebelah aku jazli, birthday dia 15 Oktober so kitorang celebrate sekali. 

15 & 16 Oktober untuk Hari Jadi yang ke 17. Cool aite? Hurk!

Okay ada orang tu tak wish langsung birthday aku. memang kaw-kaw dah lupa member eh. okay fine, aku pun boleh lupa kau. tapi aku tak sampai hati. baik tak aku? (puji diri sendiri)

P/s:  I got more than 200 wishes bro. Thanks a lot guys, sayang korang! muahh muahh. *senyum*

No comments:

Post a Comment