Tuesday, February 9, 2010

// Hari-hari yang memenatkan.

isnin ;
pagi sekolah, balik lambat then petang kalau aku rajin mas ajak pergi hoki. (tapi selalunya aku tak pergi pun. malas. lagipun selalu ada latihan rumah sukan utarid)

selasa ;
pagi pergi sekolah then petang ada training netball.

rabu ;
pagi pergi sekolah then petang ada training handball and meeting for photography club.

khamis ;
pagi sekolah macam biasa, then petang biasanya aku buat papan kenyataan kadet bomba and photography club, tapi lepas sebulan-dua nanti aku taktau la.

jumaat ;
pagi sekolah macam biasa. ada subject PJK. and petang biasanya aku stayback, atau keluar pergi tengok wayang, bowling or whatever lah.

sabtu ;
kadang-kadang ada sekolah ganti, ataupun start minggu ni dah mula perjumpaan kadet bomba. aduh >,<

ahad ;

INILAH SATU-SATUNYA HARI UNTUK AKU BEREHAT DAN FREE. JADI, JANGAN GANGGU AKU. KALAU BOLEH.


kalau selalu macam ni, boleh kurus keding aku! HAHA

p/s: aku tahu aku selalu poyo. tapi nak buat macam mana? dah itu memang aku >,<

No comments:

Post a Comment