Thursday, February 4, 2010

// DIA YANG SURUH! *gelak*

aku ada kawan. nama dia Farhan. haha. jap bagi aku gelak puas-puas dulu baru aku cerita. *rolling on floor laughing*

okay, sudah. berhenti. seeetooooopp!

ni haa dia suruh aku buat enrty pasal dia. jadi aku pon buat laa memandangkan aku tengah kering dengan idea ni. kan kan kan.

okay, here we go

aku ikhlas buat entry ni sebab dia 'baik'. dia 'tak' suruh pun aku buat entry ni. hahaha.

dia hemsemm kiut hot lagi tampan dan bergaya serta ramai gadis gadis terpesona dengan kegagahan dia berjalan dalam erti kata lain dia menjadi gilaan gadis gadis diluar sana. sekali pandang boleh jatuh cinta pandang pertama. kalau berjalan kat shopping mall tuu berderet perempuan kejar dia dari belakang. kan paan kan? *tahan gelak*

okay tugas aku dah selesai. so how? comment sikit? *gelak*

aku nak tanam azam, satu hari nanti aku nak sepak kau laju-laju.
harap-harap azam aku tercapai, amin. *evil* HAHAHAHA

err...

..........

alamak weh, aku dah taktau nak tulis ape. tamat.


p/s: aku taktau nak kutuk kau pasal ape. hahaha


HAHA ni haa dia lepas diconteng-conteng wakakakaka
(sorry conteng muka kau :P)

No comments:

Post a Comment