Saturday, January 30, 2010

// Muka tembok

HAHAHAHAHAHAHA, okay gua dah penat nak gelak

tadi. baru je tadi. yee, tadiii lah..

Phone gua dalam mood silent. then sedang khusyuk online, gua nampak lampu bercahaya dari phone gua yang menandakan ada call masuk. lantas handphone yang terletak di sebelah laptob terus dicapai. then gua cakap,
"Hello?"
diam.
"Hello? woi? Nak ape?"
diam lagi. gua dah panas,
"HELLO!"
lepastu gua dah bengang, konon nak end call terus. then time nak tekan punat merah tuu......

.........

okay sebenarnya gua tak tekan lagi punat 'answer call'

MACAM CIBAI.

gua tengah malu sorang-sorang ni. pastu gua gelak sorang-sorang. dah macam orang gila. aduhh, MALU beb! nasib la kiri kanan gua takda orang. hahaha.


okay sekarang gua nak sambung edit blog. byebye.

No comments:

Post a Comment