Thursday, January 14, 2010

// Blog gua tak cantik, tak menarik, tak tertarik, tak da'bomb!

Title diatas tiada kena mengena pun. Tiba tiba rasa nak tulis macam tu pasai harini gua happy semacam. tak tahu kenapa. HEHEHE. *sengih*

Memulakan hari yang baru dengan bebelan sang ibu mengejut anaknya untuk ke sekolah. ah, ini biasa lah. rutin harian kot.

Setelah siap dan sampai kesekolah, gua belajar belajar dan belajar sampai nak pecah otak. dah lah pagi-pagi lagi dah subject chemist, hish 50% je yang faham. ni kena study lagi ni! jangan asyik ingat abang *tutttt* je weh! >,<

Okay, Homework gua berlambak. dan gua taktau nak settlekan macam mana. *Sakit hati*

dan..

Sampai sekarang gua taktahu dan takdapat mencari apa punca atau faktor gua happy harini. Hati senang je sejak jadi pendiam ni. betul. haha
(pendiam ke? ade lah sikit kot? atleast takda lah bising sangat macam tahun lepas) *jelir lidah*

Then masa balik tu lepak RasaMas dengan arifah. ingat nak buat surprise party for birthday dia tapi tiba tiba dapat berita yang Nenek dia meninggal dunia. So dia kena balik. err, takziah ye cikpah. nextime kita potong kek sama sama ya. *senyum*


p/s: Kehidupan semakin hari semakin rumit. Sakit ini dari hari ke hari makin teruk. tapi dengan bantuan kawan kawan, aku masih mampu untuk ketawa dan kuat untuk teruskan semua ini. thanks kawan! <33

No comments:

Post a Comment