Friday, January 29, 2010

// Lari-lari sang anak kucing.

OKAY, S-A-K-A-I

(sebenarnya gua takda idea nak tulis apa sebagai title-nya) HEHE.

hari ini, pada tanggal 29 January 2010, pada pagi itu, gua dikejut oleh sang ibu tercinta. seperti biasa, setelah dikejut dan ibu pun menghilangkan diri, gua dengan niat mahu menyambung tidur pun terus landing balik atas katil. baru lima saat menutup mata..

"ALYNNNNNNN!!!!!!! BANGUNNNNN!!!!"
dan gua pun membalas..
"ish mak ni, nak landing kejap pun takboleh.."
then gua pun kabut la bangun, capai tuala then siap siap.

jeng jeng jeng.

harini kat sekolah gua ada larian ape ntah. serious malas nak join ape jadah ntah. nasib baik gua bertugas untuk kelab fotografi. fuhh takdela kena lari. lepas senamrobik dan mencuci mata melihat abang-abang hemsemm terkedek-kedek warming up, gua pun terus ke checkpoint pertama. iaitu di gate sekolah. >,<

lepastu gua pergi kat checkpoint yang terakhir, dekat dengan tadika ho tuu. ahh, sakit tangan gua snap pic banyak sangat. huhh. *tendang kayu*

lalalala, malas la pulak nak cerita. panjang sangat.

TAMAT.



p/s: macam siot semalam gua salah wish birthday kat membe gua. what a shame, member lama tu kot! grr MALUUUUUUUU!

No comments:

Post a Comment