Tuesday, January 5, 2010

// Dilema yang tak sudah-sudah

Pada hari ini seperti biasa aku ke sekolah dengan muka yang tahan mengantuk lagi bosan, tak bersemangat dan malas. Okay, itu adalah auta semata-mata. aku tipu je tadi. hehehe. Tak adalah sampai teruk macam tu sekali. Ishh.

Sebenarnya motif aku menulis entry kali ini adalah untuk meluahkan segala yang bermain didalam minda aku ni. Ceh, cakap macam ada masalah besar lah pulok! Ah poyo poyo poyo

Aku dalam dilemaaaa dimana aku sendiri tak pasti mana satu kelas yang aku minat dan sesuai untuk cita-cita aku. Err, sebenarnya aku sendiri tak tahu apa cita-cita aku. Aduh, hampehnya diri ini! Aku tahu apa cita-cita aku tapi aku taktahu yang mana aku betul-betul nak. Ni haa cita-cita aku;

i) Arkitek (aliran LK/TK)
ii) Designer (ni vokasional lah!)
iii) err, apa lagi ya?

Yang pastinya aku suka akan subject ICT dalam kelas aku tu. Kalau ikutkan hati aku memang nak amik aliran science tapi aku takut aku takdapat nak catch-up subject yang susah. Err, aku kan tak pro science. Oh iya, aku juga berminat untuk kelas Agro/Tech sebab aku suka biology and sains pertanian.

Jadi macam mana ni kawan? Tolong aku, aku tak berdaya nak fikir lagi. (poyo)

No comments:

Post a Comment