Tuesday, January 5, 2010

// Merepek dimalam hari

1. Bekas kekasih saya adalah:
aku ada kekasih ke?

2. Saya sedang mendengar:
bunyi kipas syiling yang merdu

3. Mungkin saya patut:
lebih berfikiran matang dalam hidup

4. Saya suka:
bila awak senyum. haha holly lah kau lynn!

5. Sahabat-sahabat baik saya:
sudah berpindah-randah. err pindah kelas je >,<

6. Saya tak paham:

kenapa saya cepat cool, tapi panas baran. pelik kan?

7. Saya kehilangan:
handphone kesayangan yang penuh dengan kenangan

8. Ramai yang berkata:
saya banyak cakap dan tak reti duduk diam

9. Makna nama saya:
alamak saya tak tahu lah wak

10. Cinta itu adalah:
perasaan sayang terhadap seseorang. (kot?)

11. Di suatu tempat, seseorang sedang:
takda sapa sapa dalam bilik saya, ada saya sorang dengan teddy ja

12. Saya akan cuba:
jadi yang terbaik, tahun ni azam saya nak jadi pendiam (kalau boleh lah)

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud:
Forever till the last breath

14. Telefon bimbit saya:
dah jahanam dan layak dicampak kedalam tong sampah

15. Bila saya terjaga dari tidur:
saya tidur balik, then lima minit kemudian kene hempuk dengan mak

16. Saya paling meluat apabila:
bila orang meluat kat saya

17. Pesta/Parti adalah:
majlis untuk saya dan semua orang bergembira

18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah:
mestilah kucing saya :D

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah:
20 tahun sebab masa tu saya dah besar! yeah!!

20. Hari ini:
pergi sekolah, dapat homework. time balik makan cendol. sampai rumah tido

21. Malam ini saya akan:
buat surat permohonan tukar kelas dan tidur dengan bantal yang banyak serta teddy aku diatas katil empuk

22. Esok pula saya akan:
pergi sekolah lah

23. Saya betul-betul ingin:
jadi pendiam. tapi mulut aku asyik dok gatai je nak berbunyik >,<

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini:
bila lah muka aku nak bersih macam masa umur 3tahun

25. Pusat membeli-belah atau arked permainan:
arked permainan. sebab saya budak kecil yang tidak tahu apa maknanya shopping. haha poyo :P

26. Makanan Barat atau Jepun :
err, mana mana jelah.

27. Bilik yang terang atau gelap:
tak berapa nak gelap sangat lah

28. Makanan segera adalah:
Pizza Hut maybe

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
hai abang jambu, saya doakan kamu cepat sembuh ya. >,<

30.Siapa yang anda mahu Tag?

sape sape yang nak?

No comments:

Post a Comment