Sunday, February 7, 2010

// Mencuba nasib, aku perlu. tapi tak sehebat dulu.

Cinta itu indah, seindah taman firdausi.
akan tetapi cinta yang pernah aku temui itu,
hanyalah satu demokrasi, pilihan. aku tamak.
penat aku berinteraksi dengan otak ini
lalu, cinta itu diadaptasikan menjadi.. Fatamorgana.

How could anyone ever know,
For you, my love, filled all my dreams,
So I am writing it down for you;

****************************

Title ; Cinta Fatamorgana

saat aku terkenangkan
kisah silam bersama mereka
saat mereka takluki aku
dan aku turuti mereka

hadirlah sekeping hati
ditengah-tengah kota cintaku
yang disangka, oh bahagia
rupanya.. sebaliknya

hey hey cintaku..
hey hey kasihmu..
oh fatamorgana..

jangan disangka aku lemah
aku bisa hidup tanpamu, kasih
aku sedar semua ini sayang
oh khayalan..

kau telah pun hilang
membawa pergi bahagia aku
tanpa sekeping hati suci
kasih yang musnahkan aku

ohh aku remaja..
masih jauh lagi perjalanan cintaku
segalanya masih baru bagiku
mungkin aku perlu tahu
Cintaku.. hanya Fatamorgana

hey hey cintamu..
hey hey kasihku..
oh fatamorgana..

jangan disangka aku lemah
aku bisa hidup tanpamu kasih
aku sedar dan aku tahu..

Oh.. Cinta Fatamorgana..

****************************

maaf, aku belum siapkan sepenuhnya lagi. tapi lebih kurang macamni la hasilnya nanti.
sebenarnya dah lama buat, cuma baru harini terasa nak letak kat blog kesayangan ini.

No comments:

Post a Comment