Sunday, June 6, 2010

// It's hard to explain.

susah nak cerita..

lama tak update blog ni. aku memang selalu takda mood nak update blog. tapi aku perah jugak otak ni untuk memikirkan apa yang perlu aku taip disini. okay, aku dah tau. tapi apa yang aku nak tulis tu sangat susah untuk difahami. its too complecated. kalau pun aku tulis kat sini, belum tentu korang faham. serious.

my life goes on. biasa-biasa ja sekarang. lebih kepada 'ke-sekolah-an.' tiada lagi aktiviti sukan. no more sport. hanya lepak, study, and so on. macam tak percaya kan? bosan tak?

aku baru je habis peperiksaan pertengahan tahun dimana sekarang aku tengah cuti selama dua minggu. bunyi macam seronok. well, we'll wait and see. seronok atau tidak. hmm.

okay sebenarnya aku takda idea nak tulis apa ni. hmm.

aku sebenarnya rindu sangat nak taip panjang-panjang macam dulu. buat ayat bungaa-bunga, jiwang karat (haha) tapi apakan daya, otak aku tak seperti dulu lagi. ada yang mengganggu. ada yang mengganggu? nak tahu apa?



.....



psstt.. you :)

but there's some problem.

I cant. aku tak sepatutnya jadi macam ni. aku sebersalah. aku tersepit. aku takboleh. aku dah cuba. tapi takboleh. aku.. aku.. zzzzzz~



p/s: bosan tak blog aku? :)

No comments:

Post a Comment