Thursday, June 17, 2010

// Tagged again.

Thanks Yasmin.

1) Apakah nama blog anda dan kenapa anda memilih nama itu ?

well, like always.. alynn. ohh ada yang baru; syapikah metro. haha.


2) Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu ?

katakitakamuawak. timbul idea nama ni eh ? maybe sebab aku banyak cakap kot. and aku banyak terima pendapat orang. so, kata kita, kata kamu, dan kata awak. *smile*



3) Apakah method penulisan dalam blog anda ?

menulis. mengarang. mencipta. membebel. err, banyak lagi. ikut mood. haha.



4) Pernah terasa nak hapuskan blog ? Sebabnya ?

tak pernah. even aku dah malas nak update pun, tak pernah terasa nak delete langsung sebab banyak benda yang dah tertulis dalam ni. kenangan tau tak! haha.



5) Pernah tak ahli keluarga anda membaca blog anda dan apa kata mereka ?

ahah, pernah. baca diam diam. hengat aku tak tahu lah tu kan. hahaha. diorang kata aku menulis macam matang sangat, tapi perangai macam budak budak. entah ler, lantak pi ah. pedulik hape aku. haha.



6) Apa perasaan anda apabila orang lain mengatakan bahawa blog anda buruk , sedangkan masih ada yang mengatakan blog anda cantik ?

who care? gua punya blog, suka hati gua lah. janji gua tak kacau hidup lu. (kejam tak? huahuahuwiwiwi)


7) Bilakah anda mula mempunyai blog ?

hmm, 2008 rasanya. masa form 2. urghh i can't rmember it lol. sapa jelah yang rajin sangat nak ingat tarikh buat blog ni kan..


8) Siapakah orang pertama yang mengetahui anda mempunyai blog ?

hmm, rasanya encik panda kot. eh, ntah lah. kawan aku kot. arghh!! tak ingat ah!! (sambil hentuk hentuk pale kat dinding berusaha nak ingat) but still tak ingat T__T



9) Apa perasaan anda apabila orang asyik mengatakan tentang blog anda di sekolah ?

wah, femes jugak blog aku ya? (bangga ni)



10) 10 orang ke atas seterusnya ditag
ehem, malas lah nak list. kawan-kawan, sila ambil ya quiz ni.

No comments:

Post a Comment