Saturday, June 26, 2010

// Minggu depan aku perlukan lagi sepasang tangan..

BOOM TEBABOOOOOOOW!~

*gelak*

ah sudah, hye semua. para blogger, para follower dan kawan-kawan.

dah nak dekat seminggu aku tak update blog ni. well, tengok la kan. haritu kata nak naikkan semangat ber-blog-ing aku tu tapi apa hasilnya? see, terbengkalai. alah biasa lah tu.

*sengih*

seperti biasa, otak aku masih lagi cetek dengan idea. kering tanpa sebarang cadangan yang melintas. aceceh. mula lah tu nak berdrama swasta. hehehe. okay, mari kita teruskan.

semalam aku pergi perjumpaan sidang redaksi smk seri indah untuk sesi 2010. haaa, mau tidak nya aku kena membebel sebab tak siap lagi laporan sukan dan permainan. heh. biasalah, alynn.. siapa tak kenal kan.. *gelak lagi*

lepastu cikgu bagi tahu yang minggu depan adalah minggu koperasi dan minggu sesi fotografi. masa tu aku dah macam..

"OMG! comfirm kelam kabut"

yelaa, mana tidak nya nak bertugas permata lagi, sidang redaksi lagi, kelas lagi, hai tak menang tangan la nampaknya. kalau boleh pinjam tangan sesiapa, aku lah orang pertama yang beratur nak mintak borang kebenaran. betul.

hmm lepastu cikgu cakap lagi. sesi fotografi tu hanya ada pada hari rabu dan khamis. aku pun macam, okay la kan atleast dua hari je nak kena jadi singa. yes, cikgu siap bagi amaran lagi yang berbunyi macam ni..

"haa kamu orang semua jangan nak main-main eh time sesi fotografi tu. kalau cikgu nampak, memang nak kena!"

aku dah..

err...

......

okay. aku akan cuba try test.

aduhh. aku takdapat nak bayangkan. macam mana lah nanti. dengan orang ramainya, dengan nak kena cari budak-budak lagi, naik kelas turun kelas, dengan kelas beratur nak tunggu giliran ambil gambar, dengan kiosk-kiosk tepi koridor jual macam-macam (sebab minggu koperasi kan) and so on lah. hai, redha jelah alynn oi.

hurmm. okay, aku dah kering dengan idea. nak tulis ape lagi ni? alamak! sampai disini jelah rasanya. memang aku takda idea langsung ni! KOSONG!


comel tak aku lukih atas belon ni? HEHE


p/s: tak sabar nak tengok toy story 3 esok! haha. tengok dengan the jimband band. *gelak*



No comments:

Post a Comment