Thursday, July 1, 2010

// Simpaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannn~


hari in dan semalam. sekolah seperti biasa.

well, macam yang aku jangka kan, memang serious penat gila wa cakap lu.. tak tipuu.. (kecoh je)

sudah dua hari berlangsung nya sesi fotografi untuk majalah seindah tahun 2010. aku sebagai AJK sidang redaksi merupakan salah seorang yang paling busy. teramat. sangat. penat tawuuuk! huhh.

haa, macam biasa lah. bila aku dah berada di tapak sesi fotografi tu sepanjang masa, ada lah dalam 5 gambar aku masuk. hihihi. sukaaaa nak enterpremmm. *jelir lidah*

  • Kelab Sukan dan Permainan Bola Tampar
  • Kelab Sukan dan Permainan Bola Baling
  • Kelab sukan dan Permainan Bola Jaring
  • Kelab Fotografi
  • Unit Beruniform Kadet Bomba & Penyelamat.

hehe, apa kata orang-orang tua tu, "sambil menyelam, minum air" eh? peluang di depan mata, jangan di sia-sia kan!!!

*gelak guling guling sampai tergolek*

okay stop it. heheh.

tak sabar pulak nak dapat gambar gambar yang comfirm muka senyum cam kambing biri-biri. tapi lega lah jugak, semua dah settle. tinggal gambar kelas sahaja esok. haihh, penat tau tak. nak cari orang, cari cikgu la ape la bla bla blaaaa...



(takda idea)


....


(fikir dan terus berfikir)




..



EHHH!!!


Ohh shitt mannn!! aku tak siapkan lagi laporan Sidang Redaksi! dah dah aku nak siapkan. bye!

No comments:

Post a Comment