Wednesday, June 16, 2010

// Biar blog jadi saksi


okay, tajuk nak gah aje. dah. mari mulakan bicara hari ini.

aku nak letak dua benda ni kat sini. biar semua orang tahu, biar semua orang rasa apa yang aku rasa. biar semua orang sedar. biar ah, lantak ah. pedulik hape aku! dah takda orang nak dengar, hah biar blog jadi saksi!


ape ni? aku pun ada perasaan okay? dua tahun aku tunggu.
kenapa orang lain yang dapat? mana janji? ah, janji melayu!

nak lagi?


nah..

benda ni lagi murah dari yang atas, aku mintak tahun lepas. ape cerita?
siapa menang siapa kalah? siapa betul siapa salah?


jangan ingat aku ni masih kanak-kanak. aku sudah 16 tahun. bukan lah aku nak cakap aku ni besar sangat, tapi dengan nombor 16 tu sudah cukup besar untuk aku pandai berfikir. aku pun ada perasaan. aku pun ada keinginan. tak pernah fikir semua tu ke? mana janji? pernah fikir macam mana aku tangisi semua ni seorang diri? mark my word! seorang! ada fikir?

aku simpan. lama. kau ada tahu? kau ada tanya? ahh, semua salah aku. aku yang diam. aku yang dosa. ada fikir kenapa aku buat semua tu? nothing happen without reason lah.

kenapa aku? kenapa mesti aku?

and kenapa dia? kenapa mesti dia? kenapa tak aku?

can you please give me the answer. please?

argh!! sakit jiwa aku! sampaikan kadang-kadang aku malas nak dengar semua tu.
bukan apa, sakit hati tau tak! sakit hati sakit mata sakit jiwa segalanya sakit lah!

p/s: d'you care about my life? do you? sigh..

*seka air mata*

No comments:

Post a Comment