Thursday, September 8, 2011

What's done can't never be undone.

Trial. 

O M G, bila sebut pasal trial maknanya.. We got just 2 months to go. 

hari ini, 8 September 2011.

14 November 2011? <----- tarikh darurat bagi semua anak-anak yang lahir pada tahun 1994 dan bersekolah.

aku dah rasa bahang-nya. aku dah rasa, aku dah rasa. 
aku dah rasa perasaan gelisah bila melihat kertas trial yang sumpah macam hamende tah. rasa macam nak koyak-koyak je.

2 months to go lynn, 2 months. 

kau dah bersiap sedia nak berperang?
aku belum. 
kau nak tewas di medan perang?
aku taknak.

kalau orang lain boleh semangat untuk aku, boleh risau dengan aku, kenapa aku tak boleh. kenapa beb.. mana hilang semangat tu? haih come back to me, please. 

Aku nak jadi yang terbaik, sebab sebelum ni aku pernah kecewakan dia. aku nak dia tahu, aku boleh buat semua ni tanpa dia. aku rindu dia. gila kaw-kaw punya rindu. aku kena kuat, dia dah ajar aku untuk jadi kuat. ya, tak ada orang lain dalam dunia ni sehebat abah yang dah mengajar aku macam-macam dari telapak kaki aku sebesar 2 jari sehingga detik terakhir aku bersamanya.

Aku kena bangkit. 

goodluck alynn, 
goodluck kawan keliling,
goodluck teman-teman,
goodluck spm 2011 candidates, 

and..

goodluck awak! 

*senyum*

kita sama-sama berjuang, dalam satu matlamat yang sama. 
(aceceh dah macam iklan plkn pulak dah)

harap-harap ini bukan cakap kosong. hmm.

p/s: bila kita minta kepada-Nya, nescaya Dia akan perkenankan. sabarlah dan yakinlah akan kebesaran-Nya. :)

No comments:

Post a Comment