Friday, September 9, 2011

Retak bila kau Rancak.


Lu gedik tapi wa salute lu beb, cayalah. suka gila. muah muah!

(Currently playing; Retak by Ratu Rock Malaysia)

"Hati ini hancur dan luluh keranamu.."
fuhlamak jiwang habis.

*sengih*

okay dah. mari kembali kepada tajuk kita.

kalau kau dah benci aku cakap jee. aku terasa tahu tak?
retak. retak woo. pecah woo.. sentap wooo..
bila ada yang lebih sikit, aku kembali retak dan terus retak lagi.
kenapa perlu aku rasa semua ni beb.. mulut kata lain, hati kata lain.
aku takboleh nak tipu diri sendiri. eee serabut lah!

Puas minta pada-Nya, siang malam merayu dipudarkan rasa yang bermaharajalela dalam diri aku ni. Cuma mungkin sekarang belum tiba masanya untuk Dia matikan rasa itu.

kenapa lama sangat nak pulih ni.
kenapa masih ada sisa-sisa yang tertinggal ni.
kenapa aku masih menulis pasal dia lagi ni.
kenapa benda ni selalu mengganggu siang malam aku beb.

retak lagi.

aku dah penat nak rasa benda yang sama berulang kali. aku dah tak larat. aku tak faham kenapa mesti aku yang tanggung semua ni. aku betul-betul tak faham. kenapa aku masih teringat segala jadah yang nonsense ni. haih zzzzzzzzz...~

kalau asyik nak menangeh meroyan macam orang gila pastu tulis macam-macam kat dalam blog bagi semua orang baca pun payah jugak sebenarnya. kata nak SPM bagai. huhh.

aku tahu memang benda ni dah lama berlalu,
tapi.. susahlah.. bagi kau mungkin senang.

see, aku menaip entri ni dalam keadaan retak berpecah-pecah.

*mengeluh*

kau kata kau benci janji manis tapi kau sendiri.. haih entahlah.

come on lah lynn! apeni?

err.. aku tau kau akan baca semua ni.
tapi kau pun boleh buat apa je kan?
aku ni budak sekolah.
tak cukup matang lagi.

and untuk awak, saya mintak maaf sebab saya kawan dengan awak sebab saya taknak teringat dia setiap kali duduk sorang-sorang, thats why saya asyik cari awak. saya mintak maaf sangat-sangat, saya tahu saya jahat, saya pun bukan nya sempurna. saya tak rasa kita boleh pergi jauh. saya harap awak faham. saya dah tak larat nak biarkan pisang berbuah untuk kali ke berapa entah ni. terimakasih.

Retak menanti belah. Hehe.

Macam kertas, sekali kau renyukkan, mungkin kau boleh luruskan kembali tapi kesan renyukan itu tak mungkin akan terpadam.

Yang penting sekali..

"Theres no one else could ever make me feel I'm so alive" - This I Love, GNR

p/s: Aku cuma boleh berharap pada yang Satu.

No comments:

Post a Comment