Saturday, July 3, 2010

// Bicara dari Hati ke Hati


ke utara aku bingung
ke selatan aku sesat
ke kiri aku diam
ke kanan aku pusing
tak berdaya
harus kemana lagi?

bila di depan aku takut
bila di belakang aku resah, gelisah
bila kau hilang, a- aku..
rin-- err, rindu..

dari hati ke hati
mata ke mata
aku cuba tafsir..
but i can't read your mind
so please tell me the truth
and i don't care what people will talk about me

to be with you
is the best part of my life
tapi aku tahu semua tu hanya dunia aku
dunia kau.. hmm..

hari ini bila aku terjaga dari tidur
aku nampak kau, disitu.
jauh disudut penjuru pintu

dunia aku gelap, blackout.
tidak bersinar dan suram
sepi.. sunyi..

aku tunggu..
i will..


pssst.. awal-awal tadi mood aku nak menulis puisi membuak-buak tapi bila dah mula, ada sesuatu yang mengganggu fikiran aku. aku taktau macam mana nak teruskan menulis. jadi, yang kat atas ni aku main tibai je. taip ikut gerak jari dan hati. ya ya ya, jiwang. aku tahu.

to-you-know-who-you-are:

hurmm.. sampai hati en buat orang macam ni. kata nak jadi abang yang terbaik, tapi tak bagitau pun dah ada awek.. dah lama pulak tu.. takpelah, malas nak layan.. go on with your new life. for sure, i'll never ask for this again. never.

No comments:

Post a Comment