Thursday, February 4, 2010

// Al-kisah Malam ini

Bagaimana mahu bercerita sedangkan aku baru mula membuka mulut ada je yang tak kena. Dalam masa sekarang ini perlu ke aku dimarahi, dileteri sedangkan sakit ini makin menyakitkan lagi kesakitan dan disakitkan dan berlarutan. perlu ke? Dari hari demi hari ke hari hari aku sendirian memikirkan hal ini sehingga takut untuk membuka kata, ini yang aku dapat?

aku perlu kata-kata semangat. bukan perkara bodoh-itu-tetap-bodoh yang hanya akan menjatuhkan semangat aku. buat masa sekarang, aku hanya perlukan itu. takkan takboleh fikir. tolong lah, aku hanya ada kau tempat bergantung, dan memang hanya pada engkau laa tempat yang sepatutnya aku bergantung. jadi tolong lah aku untuk terus hidup seperti manusia lain. aku juga manusia biasa apa!

Tolong jangan rapuhkan semangat aku! Aku dah penat nak sedih!

No comments:

Post a Comment