Friday, January 8, 2010

// I have my own reason to do so (!)

Now Playing, Aku Sudah Jatuh cinta ; MySpace Profil

Gahh, broken ke? Ah pedulik apa aku.

Err, now I’m surrender. Okay kau dah menang dan aku dah kalah. Aku pun dah malas nak kata apa lagi. (ceh poyo la hang ni lynn)

Aku tak berdaya lagi nak tempuhi semua ini. Tolong lah aku kawan!

Okay lantak hang lah, sedikit pun aku tak terganggu tahu? Ceh tak dinafikan aku sebenarnya sangat terganggu dengan ‘benda alah’ tu. Tipu lah kan aku tak terganggu walau sikit pun. Kalau tidak, masakan aku menulis tentang ini di dalam blog. (Read: sangat)

Aku tahu sesetengah orang tak faham dengan entry ini. Ah, biarlah rahsia~

And for your imformation permohonan untuk pertukaran kelas ke kelas agrotechnology aku telah Berjaya diluluskan. I know it’s sound so ‘keling’ sebab aku cakap aku nak stay kelas account kan? Tapi inilah hakikat. On next Monday aku akan berada dalam kelas tersebut. Sekian.

p/s: kau pernah rasa nak bunuh orang tiba-tiba? Aku pernah. Baru je tadi

No comments:

Post a Comment