Monday, October 24, 2011

The best of Graduation Day!

Hujan - Muda

 Tamatlah zaman persekolahan
Ku masih dihantui memori
Waktu kecil waktu yang gemilang
Oh Tuhan ku tak mahu pergi


Alangkah indahnya dunia
Bila kita semua melangkah ke depan
Alangkah indahnya dunia
Bila kita semua akan bersama selamanya

Tak lupa pelbagai peristiwa
Waktu pergi mengaji
Ponteng kau dan aku macam tak biasa
Ohhh..


Okay muka nak khusyuk je aku. Haha actually gitar tu buat hal sikit lah, haih!

Dari kiri; Aku, Iqbal, Kamarus, Ipin
Patutnya ada arifah tapi time ni dia hilang kemana entah. 

Gua sayang dorang berdua ni beb, Iqbal and Kudin. 

with the gegurlzz classmates. Love ya!


Okay tak sangka pulak aku dah nak habis sekolah. Sobs.. 

Sekejap nye masa berlalu, pejam celik pejam celik dah nak habis sekolah dah. rasanya macam baru semalam aku daftar masuk di Sekolah Menengah Kebangsaan Seri Indah ni. Haih banyak sangat kenangan zaman persekolahan, tak tercerita rasanya. Semuanya tersimpan rapi dalam otak aku ni. And yet, sikit pun aku tak menyesal join group Iqbal ni buat performance. memang best la bila ramai-ramai ikut nyanyi part chorus tu. 

Wow. Masa nak naik pentas memang menggigil gila wa cakap lu. tapi bila dah naik rasa macam taknak turun pulak. *hehehe*

Takpa, ni salah satu kenangan sebelum menamatkan zaman persekolahan. 

Semua orang hensem-hensem dan cantik-cantik time ni! Cuci mata beb.. *gelak*

Okay la aku tunggu video persembahan dari kawan-kawan aku ni, dah dapat nanti aku letak kat sini okay. tunggu ya! Bye.

p/s: Sebenarnya aku sakit hati tak dapat bawak camera di hari yang bersejarah ni. Oh Damn!

No comments:

Post a Comment