Sunday, June 19, 2011

Never mind the darkness, we still can find a way.

Tajuk takboleh belah.

Sebenarnya wa dah malas nak update blog tulis pasal luahan perasaan ni lagi. macam poyo je en jiwang-jiwang bagai. tulis macam-macam pasal si dia kat blog ni. tapi kali ni keadaan betul-betul memaksa wa untuk menulis lagi.

Ehem, lama betul tak update blog.

to-you-know-who-you-are :


Okay, wa taktahu kenapa dan apa motif wa tulis ni semua untuk lu. macam annoying pun ada tapi wa tetap nak tulis. wa tahu lu tahu apa yang wa tulis ni semua untuk lu. wa taknak mention nama, wa bukan jenis yang macam tu. takkan nak bagi satu dunia tahu kan?

Firstly wa nak lu tahu. wa akan cuba untuk tak ganggu lu lagi. and kalau lu boleh cakap "takkan ada perempuan dalam hidup wa lagi", then wa pun boleh cakap "takkan ada lelaki dalam hidup wa lagi" cuma ayat wa ada tambahan "selain lu" di hujung nya. wa tak pasti, tapi selagi wa tak fikir pasal benda-benda ni, InsyAllah nama lu takkan terpadam kat dalam ni *tepuk dada*

wa tak pernah buang lu, wa cuma berhenti tunjuk yang wa selalu ingat kat lu. wa taknak lu rimas. wa takboleh lupa ayat lu time lu cakap lu rimas dengan wa, serious memang takboleh lupa. ayat tu menghantui wa dari dulu sampai sekarang. setiap kali wa nak send message kat lu, ayat tu yang halang wa tekan button send. "eiii rimas betol".

mintak maaf sesangat kalau apa yang wa tulis ni buat lu tak senang duduk, wa tahu kita tak mungkin akan jadi macam dulu lagi. kita dah semakin jauh, wa perlukan masa nak jadikan lu sebagai member wa. mungkin bagi lu senang, tapi bagi wa memang sangat susah untuk lepak dengan lu macam lepak dengan member-member lain. wa sedar semua ni sekadar salah satu fasa kehidupan remaja yang wa tak patut ambil serious sampai mengganggu kehidupan wa. tapi takpe, atleast wa belajar daripada pengalaman dan kesilapan. menyesal tu tak mungkin sama sekali, walaupun kadangnya wa kesal kenapa lah senang sangat wa hanyut dengan perasaan wa ni.

masa awal kita kenal, wa tak terfikir yang wa akan pergi sejauh ni dengan lu. tapi masa dah mengubah segalanya. kita kenal tak lama, tapi macam-macam wa belajar dari lu. wa mintak maaf kalau sepanjang kita kenal wa ada buat salah dengan lu, terasa hati or apa-apa jelah. wa cuba jadi yang terbaik untuk lu, tapi ternyata yang terbaik dari wa bukanlah yang terbaik buat lu.

lu teruskan hidup lu macam biasa. lu ikut cara lu, wa ikut cara wa. jalan kita berbeza. mungkin satu hari nanti kita akan bertembung, kalau ada jodoh tak kemana. yang penting, buat masa sekarang ni wa taknak fikir pasal ni lagi. bukan taknak, tapi wa KENA/PERLU/HARUS tolak tepi semua ni. takda guna wa sorang-sorang dok fikir pasal lu, lu pulak tak fikir ape-ape. and wa akan cuba buat apa yang lu suruh. SPM kan? *senyum*

lastly, satu hari nanti wa akan datang cari lu. itu pasti. cuma bila masanya tu wa tak tahu. kita kawan kan?

kalau kawan, awak senyum, saya senyum. :)


p/s: tiba-tiba mood nak serious je. jiwang pulak tu. sejak kebelakangan ni mood aku swing lah. tekanan dengan kerja yang banyak kot. mungkin juga.

  Kata orang, musik itu cerminan perasaan. Aku setuju. dan memang aku bermain musik untuk meluahkan perasan. cool kan? ya aku memang cool. kau jeles?



Aizat - Sungai Lui chords

F - XX3210

[intro] - C Em F 2X

     C       Em       F            
Pejamkan matamu untuk ku 
    C            Em     F 
Dengarlah dunia berkata-kata 
   Dm    G      C        F
Usah kau ragu disini tempatmu
      Dm  G            Em               
Walau berubah dimata kita Tetap indah
      F                 G  
selagi kau masih percaya

C Em F 2X

    C      Em      F     
Ketawa kecewa terpisah 
         C          Em      F
Jalan yg lurus kian berhalang 
      Dm      G     C          F
Adakah semua ini yg ku inginkan
    Dm    G              Em               
Ataupun hanya mengejar dunia semata-mata 
      F              G  
Ku harap ku masih percaya

C Em F 2X

   Dm      G     C            
Adakah semua ini yang ku inginkan 
F       Dm    G                Em         F
Ataupun hanya mengejar dunia semata-mata
            G                  G
Ku harap ku masih percaya 
Dm  G        C         F
Buka matamu Biar aku memelukmu
     Dm   G          Em         
Kita bersama masih muda masih mentah 
      F                G            - Am
Ku harap kau masih percaya
       F - G
Selama ini

Em F G - C

No comments:

Post a Comment