Saturday, December 20, 2008

Back to School ?


SEKOLAH??!!


waaargghhh !! tidaaaaakkkk !! tiba tiba rasa cuti hujung tahun ni macam pendek je kot? sobs.. sobs.. lg beberapa hari je dah nak sekolah ! hish, gilaa kentangggg ! ini tidak adil ! beberapa hari je weh ! kenapa cuti sekejap je ha? tidak, tidakk, macam mana ni ? ades. tak mengapalah. dah Takdir nak buat macam mana kan? haha.

setelah bercuti yang agak panjang, hari persekolahan semakin hampir. waaaaa~ tidakkkk.. dengan barang barang sekolah yang belum prepair, satu haprak tak beli lagi uh. ahha, myb nak tunggu End-year SALE kot? haha. baru best nak shopping kot. ntah lah. saya sendiri pun tak tahu. hehe. aduhh. malasnya nak sekolah. next-year PMR pulak tuh. adoi adoi. hmm, perasaan saya bila bangun pagi en, rasa macam nak pergi balik zaman kanak kanak pulak uh. bangun pagi gosok gigi pastuh pergi taman bersuka ria, riang ria kanak kanak. haha. kan best macam tu? tapi apakan daya, sudah suratan takdir menentukann. EH EHHH~! tu lagu kan? apa apa jelah.

okay okay, sekolah? kalau y'all semua tak tahu saya sekolah dimana. saya sekolah di Sekolah Menengah Kebangsaan Seri Indah. act tak seindah mana pun. haha. ape orang cakap, "indah khabar dari rupa" kot? hahaha. Sengal je pegi kutuk sekolah sendiri. hehh. but sekolah ni lah sekolah yang palinggg best pernah saya jumpa. best tahap gabannn! haha. kalau y'all nak tengok sekolah saya tuh, meh sini saya tunjukkan.






Sekolah Menengah Kebangsaan Seri Indah ( Pintu Depan )


tadaaaaa~ haha. inilah dia the best school ever ! hehe. sayangg 'die' duh. sekolah yang menjadi tempat saya bertemu dengan rakan rakan dan mereka mereka yang hawt hawt belaka. hahaha. :P eh, indah jugak eh sekolah saya ni? baru perasan. haha. inilah kelebihan berblogging kot? hehe. okay okay, macam mana ni. malas betul nak kesekolah. tapi bilaaa duduk rumah, bosan pulak dah. blog niy dan MySpace jelah menjadi sasaran sampai mata ni dah rabun. haha. ntah bilaa lah pulak my abah nak buat spec mata untuk mata saya yang semakin kabur ni. heheh. tu lah, sape suruh onlinee je keje? padan muka. XD


heee, bosannya bila sebut pasal sekolah. ades. nak nak lagi next-year, setiap hari kena bangun pagi. wahhhhhh ~ malasnyaa nak mengadap pentas sekolah tu setiap pagi. aduh. hehe. by the way, alam persekolahan next-year memang akan lebih mencabar. dengan kawalan disiplin yang agak ketat, mahu tak tekanan nak pergi sekolah everyday. adoi adoi. tapi macam best je uh sekolah sesi pagi ni. ntah lah saya pun tak tahu. kita sama sama tunggu dan lihat okay? hehe.



ahha, lagi satu. sekolah saya niy dah direnovate. best gilaa dah ada court futsal, badminton, netball, basketball dan lain lain. seronok lah next-year bila subject pendidikan jasmani. hehe. tak sabar nak rasmikan bendealah tuh. lalala. dan lagi satu, next week saya akan pergi check check rock rock. eh? tu kan hujan? haha. taktak. silap silap. nak check kelas form3 dan beli buku. wahhhhh ! takutnyaa. harap harap tak turun kelas lah. hmm. doakan saya ye? by the way, hope next-year jadi best year ever lahh! haha :)

sekian sampai disini sajaa. haha. :P

assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment