Tuesday, December 23, 2008

Selamat Datang 2009 ! :)


ahha belum terlambat kan aku nak wish tahun baru ? hehe :D


yap 2009 adalah tahun anjing kott aku pun taktahu. main tibai jewp kalau salah jangan maraa naa. hehe. wahh kejap je masa berlalu. rasa macam baru semalam aku masuk sekola menengah. now i'm 15. banyak betul kenangan yang tak buleh dilupakan. but now aku berdiri sebagai seorang pelajar tingkatan tiga yang bakal menduduki penilaian menengah rendah (PMR) :


alamaakk,




TERtakut pulak ;))






ades, haihhh. TERLAMPAU cuak sebab cousin aku dpt straight A, so aku kene dapat macam dia juga lahh kott. insyAllah laa. hmm. lama gak eay aku tak update blog niy? agak lahh kan? okay sebab utama ialah, eh silap silap ! cikgu Rafiah cakap tak sesuai guna perkataan "sebab",


so tukar tukar, aku dah lama tak update blog niy KERANA, malas kott. online sekarang sangat sangat sangat lahh membosankan, tambah tambah lagi penat pigi sekola kan. huhu. kena tido awal, takboleh overnight dah. sadis doe haha. pastu balik sekola penat pulak tuh. homework melambak macam anjing menyalak. deyyyy ! minggu pertama sekolaa pun banyak homework ! adoi. nak buat macam mana aku nak PMR kan so kena buat jugak lahh. haihh sadis betul ! =,='






back to topic, "SELAMAT TAHUN BARU !"


ahha selamat datang 2009. hehe. 16 Oktober 2009 genaplah umur aku 15 tahun. alahaaai, sudah tua kot aku niy haha :D nak PMR pulak tuh. hish, dah dah stop ckp pasal PMR. takboleh ckp selalu nanti alergik aku datang haha ;))



adoii, taktahu nak cakp macam mana uhh. sekola sekola sekola ! now setiap hari bangun pukul 6, mandi siap sarapan sekolah belajar cendol rapidKL. itulah kehidupan aku sekarang haha :) okay okay mungkin selepas ini aku akan jarang online, belajar belajar belajar ! PMR doe. haihh.

ape ape pun aku nak cakap SELAMAT TAHUN BARU kepada anda, tahun baru, azam baru, dunia baru ! haha :D

No comments:

Post a Comment