Saturday, December 20, 2008

BlogSpot.com

hahaha. blogspot.com? ya ya. website for blogger. saya adalah salah seorang daripada berjuta juta blogger diluar sana dan saya masih baru dalam bab edit edit blog ni so kalau blog ni buruk ke ape, jangan lah kutuk. sesungguhnya saya tidak bersalah dalam hal ini. wahaha. okay okay, back to tajuk kita. haha. act, sejarah pembikinan blog niy banyak. banyak lah, sampai korang takkan faham. haha.

antara sebab sebab saya buat blog ni adalah.. jeng jeng jeng.. *wink*



act, before this saya just menulis dan menaip blog di MySpace.com je. tulis suka suka, taip taip dan bercerita panjang lebar. takde lah pulak terfikir nak buat blog rasmi ni. wahahaha. dan before this jugak, saya just layan myspace, yahoo mesengger dan game game yang ada dalam laptob ni ha. hehh. dan seperti biasa kalau budak budak layan MySpace niy mestiy lah ada comment comment, chat chat, message message dan yang sekutu dengannya lah. dan ofcourse saya pun tergolong dalam golongan tersebut. hehe. okay okay, sekurang kurangnya saya jujur, amanah, dan bertanggungjawab yewp. hahaha. cewahh! *tongue*



macam mana boleh terlintas di kepala niy, nak buat blog?



haha. soalann yang bagusGood.

okay, macam niy. dalam saya comment comment dekat Myspace.com tuh. ouh, terlupa pulak. saya niy jenis yang Talkative so dalam myspace bila hantar comment or message, saya akan taip panjang lebar macam essay. haha.


sebab yang pertama.


1. saya suka menaip dan cakap banyak banyak sampai y'all takkan larat nak reply comment saya. (tak tipu okay :P)






hahaha. ayat "panjang lebar macam essay" tuh act saya dapat dari 'pakcik' saya yang kuat perasan plus tua kat MySpace. com. tak perlu lah tanya siapa 'pakcik' saya tuh. biarlah rahsiaaa. wahahahaha!


(kalau 'pakcik' tu tgh bace blog niy, jangan maraaa yep. hehe. blog is fun, don't take it seriously. wah, macam kenal je ayat tuh. lalala.)






okay, sebab yang kedua. saya niy jenis yang suka bercerita, berangan - angan, bergossip, mengkritik, dan sebagainya. haha. so, dalam 'hobi' saya bercerita dan menaip ni. boleh lah saya kongsi pendapat dan apa apa jelah melalui blog blog yang akan di post kelak. ouh, dan lagi satu. mulut saya niy boleh tahan jugak lah pedasnya kalau bab mengutuk dan mengkritik. haha. so be aware! :P


korang dah tahu sebab kedua, iaitu


2. Suka bergossip dan sebagainya. alah normal la tuh. hehe.


sebab yang ketiga. hmm, sebab nye apa eh? ha. sebab saya rasa blog ni macam menyeronokkan kot? myb agak susah nak guna blogspot niy sebab saya masih baru dan masih muda. ceh, ayat baikk punyaa. haha. okay, sebabnya ialah mereka mereka yang buat blog ni, cakap best dan puas. so, saya pun menTARIK hati ini untuk buat satu blog rasmi milik anak pakcik borhan yang bongsu. hehe. dan y'all dah tahu sebab ketiga iaitu


3. Blogspot macam best aje !


so, kepada yang nak bersoal jawab, apa apa soalan boleh lah comment dan message message saya disini. takpun, add jelah account MySpace saya iaitu..


panadol_94@yahoo.com


so terima kasih kerana membaca dan datang lagii. :)

No comments:

Post a Comment