Friday, April 24, 2009

Hey Negga ku sayang :)





*tekan untuk besar*
Apa ni kawan ? eh dah pandai buat Mypace sendiri ? ke ni MySpace ' sepupu ' kau tu kot ? hahah !
*sengih jahat
*


dah dah aku dah malas nak berlakon baik, aku bukan hipokrit. that's why bila nak kutuk aku kutuk secara umum dan biar kau terasa puas puas. hahaha. kau ni serupa macam ape tah. tiada gambaran dari otak ini. eceh melalut je aku. haihh nak menipu seribu kali. tapi tak reti. kau tade skill nak menipu kitorang la wehh. meh sini aku ajar cara nak menipu. nak tak ? atau better takpayah buat kerja bodoh kau tuh. hantar orang nak pinjam CD lah, ape lah. meluat jeh aku. kan myra kan ? huh.


dan lagi satu kawan, kata kata menusuk kalbumu itu sudah lapok. hahaha.


p/s: aku memang Hebat dalam kutuk orang. so jangan cari nahas okay ? babe ily lah. hahahaha !

3 comments:

  1. heh, aku kejam ke buat macam ni ? ahh biar dia :)

    ReplyDelete
  2. eh weyy aku lupa nak cencored name dia lah. haha. biar lah. :)

    ReplyDelete