Saturday, April 18, 2009

Suatu hari yang memenatkan ,

Saturday, April 18, 2009
(malas nak masukkan pic sendiri)

18 April 2009 - hari yang memenatkan lagi Menyerabutkan otak aku. tensyen yang teramat sangat. aku pun tak tahu nak cakap macam mana. pagi pagi lagi aku dah terjaga. gara gara nak pergi bendealah ni lah. benda yang disangkakan seronok tapi tersangatlah hampeh. busan jeh kot. ramai gila orang, terpaksa bersesak sesak then berebut nak beli buku. tak dinafikan diskaun memang cambest lah kan. huhu.

okay dalam pukul 10.45 aku dah terpacak sorang sorang dekat KTM sambil sabar menanti rakan rakan ku yang kononnya 'On The Way' tuh. agak tensyen sebab aku orang pertama yang sampai and terpaksa menunggu mereka selama hampir satu jam. lama tuh ! korang boleh challange aku tak ? kesabaran itu penting ye kawan -,-

dalam 11 setengah mereka sampai. aku dah penat menunggu lantas terus menuju ke kaunter untuk membeli tiket ke hentian putra. grrr, nak beratur punya lah panjang. sakit kaki aku dibuatnya. eceh. belum jalan jauh da sakit kaki en. hahaha :P

then dah sampai sana, jalan ape semua. masuk lah pwtc tuh. mula mula orang tak ramai tapi dah naik tingkat satu, perghh dia punya orang kan, macam sardin. nak jalan pun susah. tensyen je kot. aku dah lah tasuka tempat tempat yang crawded gila babun macam tuh ! bikin serabut je doh !

then aku beli lah buku buku latihan PMR. dan kertas model Pmr. aduhh aku tak tahan gila dengan tempat macam tu so kitorang decide nak makan dan lepak The mall jeh. ni lagi satu tempat yang BOSAN gila ! tambah tambah lagi dengan foodcourt yang macam sakai lepastu makanan tak sedap langsung. geram je aku. penat je beratur panjang panjang tapi hasilnya tak memuaskan langsung ! dush ! *geram*

keluar topik kejap, masa nak makan tuh, dalam kitorang pusing cari meja kosong, ada sati insiden yang menjelikkan mata aku ni. ada ke patut ada sorang kakak ni, boleh dikatakan tua lah jugak, badan agak berisi dan memakai baju bewarna hijau. dia terlanggar orang dibelakang dia yang sedang membawa dulang yang berisi nasi dan air.

dia langgar then air perempuan dibelakang dia tu tergolek, nasib tak tumpah sebab dia pakai cawan plastik and ada penutup dia, tapi tumpah sikit kot. tak perasan pulak. then boleh pulak akak baju hujau tadi usya slek kat kakak yang bawak dulang tuh, then sikit pun tak minta maaf !

wtf ? kak, saya tahu lah kakak ni orang yang lebih tua dan perlu dihormati, tapi kan kak, sometimes kita tak boleh nak fikir kita punya keras kepala je, kalau dah salah kita, tak perlu malu untuk minta maaf ye. atau akak memang jenis yang macam tu ? menjelikkan mata para masyarakat sekeliling ? ahh lupakan lah alynn.

by the way pesanan untuk kakak baju huiau, (kalau akak baca lah) tolong lah sedar yang kepala kakak tu dah macam dinding kat blakang akak tu ye. *smile*

masuk topik balik. *sengih*

then jalan jalan kejap and disebabkan bosan yang teramat, kitorang decide na Turun KL Sentral then jalan jalan kejap. tapi cuaca tak menyebelahi, hujan rintik rintik. disebabkan takut hujan akan turun dengan lebih lebat, so skali lagi kitorang decide untuk pergi mines je. lepak kejap. heh. lawak jeh doh !

okay macam ni, dalam kitorang tengah jalan kat tepi jalan yang penuh dengan orang yang tengah jalan jalan, aku rasa macam nak bowling mines jeh. then aku pun fikir fikir macam sempat jeh nak pergi sana sebab baru pukul 4 petang. so aku pun cakap kat diorang and diorang pun setuju nak pergi sana. pastu tunggu train and dah sampai tuh, perghhh sardin bhai ! aku dah macammm... *mengeluh*

dalam hati aku macam ni "PWTC macam ni, train pun macam ni. pengsan aa aku pasni -,-"

aku dah tesyen gila laaa. pastu sampai mines lepak kejap jalan jalan. then pergi game sekejap. hahah. lawak je doh ! main baskeball. grrr. rasa nak pergi balik je kat sana. hehe. tapi yang pasti aku kalahkan adam ! yeah ! hahaha, adam kau kalah ! ahhahahahah. *gelak*

then dah ape semua balik jelah, malas na menaip dah. mata berat wokk.
bye -,-

No comments:

Post a Comment