Sunday, April 26, 2009

Bila Dah Suka karya Mimie Afinie

beli dan baca, sekarang ! urgent !

"Bila dah suka, Semua jadi Indah belaka"

novel ni kakak aku beli dekat BookFair PWTC, only RM19.90. berbaloi weyy. best gila. romantika pulak tuh. aku habiskan novel yang 537 muka surat ni dalam masa satu hari je. sebab best gilaa tahap Gay. haha. baca weh.

aku suka watak alam. wahh my prince Charming ! hee, dia menarik hati aku untuk baca muka surat yang seterusnya. best doh. tak rugi weh. macam macam konflik berlaku. dan banyak kebetulan yang terjadi. hee,

so, sekarang kau pergi kedai buku yang terdekat, tanya akak cashier tu cmni,

"kak ada buku bila dah suka karya mimie afinie tak ? saya nak beli laa"

then bayar. pastu balik, masuk bilik, baring atas katil sambil baca. menangis lah korang atas katil tuh. sumpah best gila novel ni ! hahah.


*Must Buy*

3 comments:

  1. Er, kau tak rase nak bagi aku pinjam ker? Ngee. Haha :D Pinjam! :DD

    ReplyDelete
  2. novel mmg bosann.. lagi2, novel cinte en.. :p

    ReplyDelete
  3. nk kena bace ni..sbelum ni xpernah bace novel mimi afinie ni..

    ReplyDelete