Friday, April 24, 2009

Bercinta dengan Handphone ?

Kau Faham tak title aku tu ?


pada suatu tengah hari yang panas jugak lah..

(Dalam bengkel Kemahiran Teknikal)

Mas : Mas ni couple dengan Handphone je doh sebenarnya
aku : apela mas merepek ni mas ? nak kena ketuk ?
wany : ntah ! ada balak ngaku tade balak. macam macam je mas ni.

then aku sambung buat kerja pematrian sambil mendengar perbualan si mas dan wany.

Mas : habis mas couple dengan orang jauh, kat sini single, dalam fone jelah couple. *sambil gelak*
Wany : ha'ah en ? *gelak juga*
alynn : (menyampuk) hish korang nih, tengok aku single senang je ! *gelak jugak*
Wany : alah kau lynn, Single tapi laky keliling pinggang. (sambil patri kerja KHB)
Mas : tahu pun !
aku : *Gelak tak ikhlas*


kata aku,

NO COMMENT !

No comments:

Post a Comment