Monday, April 20, 2009

Satu Percubaan yang Bagus bukan ?

hahahah, sambil tersenyum sekarang aku membalas message kau. percubaan yang bagus untuk menyakiti hati aku tapi tidak berjaya. malah aku lebih gembira mungkin. sebab kau telah membaca setiap bait yang ditulis didalam blog ini. *sengih*


aku sedar aku tak sesempurna engkau. kau tak baca ke apa yang aku taip dibawah sana ? nak kena ulang lagi ? tak mengapa aku boleh ulanginya lagi. mari sini kawan..

aku sedar aku tak sesempurna engkau. faham ?


hahaha. sudah faham ? bagus ye. aku suka bila kau faham apa yang aku taip. terima kasih sekali lagi, kerana mendoakan aku. aku turut mendoakan kau. okay ? (orang buat baik, kita buat baik juga lah kan?)


sekarang aku cuma mahu kau sedar apa yang membuatkan kau jadi macam tu, dan siapa yang menaikkan nama kau, serta kenapa ramai membenci kau. aku mahu kau tahu. kau kena fahami setiap bait bait yang aku taip supaya kau dapat catch-up yeh. sekian.


terima kasih kerana mencuba. cuba untuk menyakiti hati aku tetapi kau gagal. hahaha. tiada secalit sakit pun dihati ini dengan kata kata kau yang bagai kanak kanak ribena itu. *gelak*


jadi harap kau faham ye ?


(aku tahu kau akan baca benda ini)

*senyum*

No comments:

Post a Comment