Wednesday, January 7, 2009

aku nak pilih mana satu niy ?


ahha Lencana Sekolah Menengah Kebangsaan Seri indah :)


hehe. nak tahu kenapa aku taruk lencana sekolah kat blogg aku niy? haihhh. aku sebenarnya tengah confused doe. taktahu nak join mana satu kelab dan persatuan. haha :D dan seperti biasa sukan permaianan aku adalah netball dan unit beruniform aku Kadet Bomba. dua niy aku takkan tukar. sekarang just nak pilih kelab dan persatuan jewp. adoi. aku ingat nak pilih kelab Fotografi atau SPBT. tp aku tade membe pulak, kang sorang sorang. haha. Fotografi tuh ade lah membe aku sorang nak join jugak but aku tak tahu nak pilih yang mana satu. senang ceritaa aku masuk senam aerobik lahh. okay tak? haha. taknak ! jangan harap lahh aku nak amik kelab tuh ! haha. kerja gilaa~


haihh aku memang tgh tade idea nak masuk kelab mana niy. huhh. Prostar macam best tapi last-year aku join takde pape yang menarik punn. kelab Computer pulak macam best but membe aku cakap tak best langsung. adoi. haha. SLAD? haihh lagi lah bosan ! adoi. mana satu niy ? kesiann lahh sama sayaaa. pening betul haha.
masuk jelah pape kelab pun, asalkan aku dapat markah kokurikulum untuk PMR nanti. hehh :P
okay okay, malas dan taktahu nak cakap apa lagi,
takecare bbye dan assalamualaikum ;))
- the end -

No comments:

Post a Comment