Thursday, January 15, 2009

hmmm,


adoi adoi, aku nak ape doe sebenarnya? kenapa aku degil sangat? kenapa aku keras kepala? tak serik ke aku ni? kenapa weh? ape yang patut aku buat dan cari? wehhh. tolong aku doee ! aku tak tahu macam mana nak buat diri aku ni terkawal, tak degil, dengar kata dan lain lain. aku tahu apa yang perlu aku buat dan cari tapi aku tak tahu macam mana nak cakap. aku perlukan setiausaha untuk mengingatkan aku dan menasihati aku kot? ades, alyn? ape kau cakap ni doe. aku pun tak tahu, tapi yang penting aku tak nak pisang berbuah kali ke-4, sebab tu aku kena ada setiausaha. haha. ape aku cakap pun aku tak faham. setiausaha? aku nak pak guard? haha. sengal je aku. hurm, aku macam dah tahu apa patut aku buat, apa patut aku carik tapi aku macam tak sure ape yang aku fikir ni betul ke tak. memang siriously aku dah tahu siapa yang boleh buat aku kembali menjadi alynn yang tak degil. iaitu seorang yg tegas. hadoi. aku memang tak tahu nak cakap macam mana tapi biarlah aku test ubah diri aku sendiri. tp kalau tak boleh jugak macam mana? aku memang perlukan dia doooooeeeee, ketegasan itu penting dalam hidup aku. kalau api, takkan nak taruk minyak en? mesti lah kena dengan air. tak tak, air terlalu lembut untuk api, kena tanah. yang solid. macam tuh kott. haih pelik pelik je aku ni. alynn alynn, apenak jadi ni weyhhh ! tp aku memang dah tahu apa yang patut aku buat. fullstop ! hanya dia je kott..
.
TAMAT

No comments:

Post a Comment