Wednesday, January 14, 2009

hari degil sedunia :P

haha,

ade ke hari degil sedunia ? :P
okay okay, aku bukak topic ni sebab, hmm. macam yang korang tinguk kat pic di sebelah ni, someone tgh main netball :) itu lah yang nak aku cerita ni. haha :D baru sekarang aku sedar yang keDegilan aku ni dah tahap UNTA :P haihh, macam ni. kan haritu aku exident, dpt dua hari m.c. so tadi aku pergi la sekolah. then petang ada latihan netball. haha. aku ingat pergi tengok saje saje jea tapi nak buat macam mana, dah hati ni nak sangat main. lagipun masa tu kaki aku dah okay sikit dan aku dah telan pain killer so tak sakit lah kaki aku ni. haha. then aku main laa. masuk padang sume. haihh, mula mula okay je. dah gol ke-4 tak silap aku, kaki aku sakit n kepala aku pening. haha. dah lah demam aku tak baik lagi. DEGIL getul aku ni. huh. dah habis main, aku relax relax borak borak jalan jalan dengan ama dan puteri. aku memang jenis yang sakit, tp macam tak sakit. haha. hyeperactive kott wee ;))
.
so kitorang pun pergi lahh kacau kacau orang, then puteri ngan ama g olahraga, tah apebende dia buat aku pun tak tahu, aku lepak kat fara semua lahh. tepi padang netball tuhh. tinguk budak sesi petang lari lari pakai baju sekolah. haha. aku lepak lepak then nak balik, aku bangun. bapak lahhh ! kaki aku KREM ! haha. nasib baik tak teruk dan aku boleh tahan. dah lah nak kena jalan g bustop. aiyooo. alyn alynn, apenak jadi weih? haihh. memang masa tu aku memerlukan 15 minit untuk menghilangkan rasa krem dan kebas kaki aku tuh. tambah dengan pening lagi. ades! haihh, tp pelik tak? membe aku semua cakap aku ni. sakit macam tak sakit. haha. pelik je aku ni. unik kottt :P
.
sekian sampai disini saja kedegilan aku :D

No comments:

Post a Comment