Monday, January 19, 2009

rawrrr !!

RAWRR!~
.
Haihhh, weih weih sumpah aku tengah geram gilaaa niyh ! tak boleh tahan doee, sepaking laju laju kang's baru tau. huhh. susah nak cakap doe, memang harini aku geram tahap gaban. semua benda adaaa jea masalah yang datang. malang betul aku niy. hishh. grrr. panas hati bhaii ! tekanan jiwa jea aku. huh. kalau aku dapat balas dendamm. perghh ! bapak best ! haha. siot betul ahhh. kucing aku lagi menyenangkan hati. aku dah keluar macam macam perkataan dah niy. hishh. bahaya doe kalau aku tengah geram. sasaran aku tadi ialah, bola netball dan basketball punya jaring kat depan bengkel sains pertanian tadi tuh. bapak best main baling baling bola sekuat hati. puas doee. hilang kegeraman aku niyh ! baling kuat kuat pastuh masuk longkang, amik balik then basuh pastuh keringkan. then main balik. hahah. sengal jea doe tp memang memuaskan hati lahh, sumpah ta tipu ! huhu :D lain kali kalau aku tengah geram aku nak buat macam tuh lahh ! kau baling bola sekuat hati doe, masuk jaring ke tak tu lain cite. haha. sumpah hilang segala tekanan dan kegeraman aku niy ! die memang na kene sepak ! ades. haha ;))

No comments:

Post a Comment