Wednesday, January 7, 2009

teman teman ku :)


mereka merupakan Sahabat Handai Saya ;))



siti munirah. merupakan bestiest aku yang TERbaik dan Paling baik. but dea dah Pindah doe, sadis gilaa aku. huh. dia pindah ke shah alam syeksyen 7. haihh. susah nak jumpa. gila rinduu doe kat dia ! dia niy cun melecun. hot di sekolah dulu. haha. sgt trendy dan suka berSTYLE. haha. itulah munira. baju dia tak pernah cukup, kasut 50 pasang pun belum tentu dia puas. haha. kidding lahh :))

MUNIRA I MISS YOUU !! :)



ni shazwani. partner aku kat sekolah. duduk semeja dengan dia. haha. dia sangat baik dan comel. menjadi kegilaan syafiq. haha. kami selalu bahan sesama sendiri. tp dia selalu kalah dan TERpaksa beralah. haha. kesian betul. tp disebab kan aku suka tgk muncung itik dea tuh, so aku pun selalu la bahan dan perli dia dalam kelas. haha. ;]

wany wany, ily lahh :))

ni Nur Farah Amira. dea kawan aku paling cun ! haha. muka ala ala korean gitu. sangat sweet. haha. (weh jangan bangga lak !) dea juga sudah pindah macam munira. dea rakan aku berShot dan berSengal. hehe. dea satu kepala gak ngan aku. otak sengal ubi tapi masih waras. haha. Dea stay di kelantan sekarang. sangat rindu dea uh !

IMY FARA ! :((


ni Nur Amira. die comel. aku sukaa. tp dea jahat suka bahan aku :( haha. tp aku dah biasa dan dah kenal perangai dia, so aku tak amik port sgt bahan bahan dia tuh. dia niy bestiest farah, bagai anjing dengan tulang dengan farah. haha. aku suka kawan dengan dia. dia ada masa aku susah dan senang.

aku sayang kau mira ! :)



ini syafiq. rumah dea tak jauh dari rumah aku. kenal dari darjah dua tapi bila form2 baru rapat. haha. pelik kan? dia sama minat dengan aku. dea suka berseni dan mengambil gambar. suka sangat chat dengan dia dan dea merupakan bestiest lelaki aku yg paling rapat. macam macam perkara aku boleh berbual dengan dia. dea open minded. haha.


aku suka hangout dengan dia :)




ini Qayyum. haha. dea sengal. tp aku suka kawan dengan dia. dea pun macam syafiq. open minded. macam macam boleh borak dengan dia. dalam kelas aku rapat dengan dia. sebab dia selalu datang kat kitorang. haha. tp mmg best lah kawan dengan qayyum. sometimes dia nampak cute. haha. qoyy itu nama gelaran die tapi aku panggil dia labu! haha ;))
ILY lah qoyy :)

No comments:

Post a Comment