Saturday, January 24, 2009

wehh sadis gilaa en macam ni. hurm,


Sobs Sobs Sobs..
.
.
ahhhhhhhhh~ na menjerit kuat kuat doe ! rofl rfol ! hish, tahun ni semua tak boleh. itu tak boleh ini tak boleh. sebab apa? Penilaian Menengah Rendah punya pasal lahh. hish, PMR PMR PMR. cikgu pun cakap macam tuh. huh. bosan doee. aku nak aktif bomba this year tapi taboleh lakk. sebab aku ni jenis yang tak boleh nak focus kat dua benda auu. kena satu satu. kira setia pada yang satu lah kott. haha. betull, memang aku tak boleh doe nak balance kan dua dua, antara bomba dan belajar. susahh. HELP me guys! tolong aku ! aku nak aktif tp PMR~ hurm. nextyear macam ada pulak semua tuhh. macam ada pulak Formasi, macam dapat pulak nak pergi Daerah. arghhh. weh wehh. macam mana niy doee. hurm~ biar lahhh. PMR lagi penting doee. berkorban sikit takpe kutt. ngehngehh~
.
macam macam doee. haihhh.

No comments:

Post a Comment