Thursday, January 22, 2009

The Best Damn Things kott.

U Hurt My heart. dush dush dush ! -,-

p/s: i hate guys like u but i love u as my friend (:

lalalala~

cis ! huh, agak benci doe dengan benda benda begini. mula mula memang lah happening kan. but now? sometimes aku sendiri tak tahu apa yang aku buat. well, aku pun manusia biasa deyh. melakukan kesilapan itu perkara biasa. lumrah hidup dan sudah semestinya menjadi salah satu benteng untuk aku bangun kembali dan belajar memlalui kesilapan. betul kan apa yang aku cakp ni? i said nak jadi kawan but ntah apa yang dia fikir pun saya tak tahu. but i can say that dia nak tenangkan otak or sumthing sumthing dan bla bla blaaa~ ahhh. malas pulak akuu nak memikirkannya. konklusinya, aku yakin gila gila aku tak salah dalam hal ni. myb masa awal awal tu aku ada buat salah, okayyy. DISINI, public gilaaa ni weyh! aku mintak maaf if aku ada buat salah, buat kau rasa nak sepak aku, buat kau sakit hati or everythings lahh ! I'm sorry dude. soooo sorry. kau memang kawan aku palingg best ! sumpah tak tipu. aku nak macam dulu. masa form one two dan awal form three haritu. huh. please weyh. jap jap, myb aku tak dapat rasa apa yang kau rasa, tapi tapi tapi please lahh bagi ruang sikit kat otak kau tuh untuk kita jadi macam dulu. happy happy gelak gelak semua tuh. bukan susah mana kot? hurm. aku pun tak tahu macam mana nak cakap. i hope that oneday kau tahu apa yang kau buat okayy. dan lagi satu, ubah lahh sikap kau kalau kau nak jadi lelaki sejati. tak kemananyaaa perempuan perempuan kau tuhh. cewahhh. hamek kau, agak laser mulut aku. haihhh. btw aku akan anggap kau kawan aku dan syg kau sampai mati. bye (:

lg satu pesanan dude :

sorry kalau kau rasa aku poyo ke ape, this is my blog dan merupakan tempat aku bebas menaip. thx memahami :)

No comments:

Post a Comment