Thursday, January 22, 2009

zaman mudamudi :)


hahaha, cerita pasal zaman muda mudi ni kann. hehe. memang banyak sangat kenangan kenangan yang tidak boleh dilupakan doee. siriess. hehe. best sangat zaman kanak kanak dulu. main main dekat padang ape semua kann. lari lari. kayuh basikal. hehe. memang banyak sangat nak cerita tapi penat nak taip. lagi lagi dengan mata yang sudah agak berat ni. haha. tiba tiba rasa nak bukak topik ni sebab tadi saya terbuka/terjumpa/terlihat buku mewarna masa di zaman Tadika. haha. bapak lahh tulisan macam cakar ayam! ayam punya tulisan lagi chantik kott. haha :P


.


haihh, ape niy wehh ! susah gila nak bercerita kat blog aku ni ha sekarang. dalam otak ada banyak tapi nak keluarkan tuh tersekat sekat pulak ! =,='


.


haha weih nak cerita dari mana ni ha? okay okay bermula dari sebelum masuk tadika lahh. hurm, macam biasa bila menjadi seorang kanak kanak, bermain merupakan sebahagian daripada hidup. yaa, saya juga manusia biasa yang berjiwa normal seperti anda. ouh, maaf jika anda tidak berjiwa Normal seperti saya. haha. kidding okayy. *wink*


.

ha, so bila sebut pasal bermain, permainan, dan segala yang berkaitan dengan bersuka ria, itulah kehidupan saya masa zaman muda mudi ni. memang sangat ceria. best gilaa. huhu. nak jee doe kembali ke zaman bersukaria tepuk tangan main sep sep sep tom tom tom en. tom tom bak. takpun main pepsi cola. haha. best doee. hehe. jum lah jadi kanak kanak buat masa dalam 15 minit ini bersama saya okay? haha. mari mari :)

hehe. masa tadika dulu dulu sangat menyeronokkan lagi beronok ronok. pagi pagi bangun, pergi mandi gosok gigi ape semua. then my mama akan siapkan saya. almaklumlahh budakbudak kan. tambah tambah lagi anak bongsu! haha. dah siap my abah akan hantar saya ke tadika. Tadika Kemas Sri Andalas. itulah tempat saya mengenal huruf, mengenal erti berkerjasama dan macam macam :) kat sana, pagi pagi lagi dah kena berkumpul kat tapak perhimpunan. kena nyanyi lagu negaraku. setiap pagi weyh! haha. bayangkanlah bertapa perlunya kita tanamkan semangat patriotisme didalam jiwa kanak kanak. haha. then beratur masuk kelas apa semua enn. then kitorang ada satu rak besar. kat rak tuh, terdapat banyak paku paku untunk digantungkan berus gigi. haha. dan diatas paku paku tersebut terdapat nama tuan empunya berus gigi. jadi setiap pagi kami semua akan memberus gigi bersama sama di tepi kelas. sangat best dooooooooo. hehe. then akan breakfast bersama sama. haha. weyh akak yang jaga bahagian dapur tu punya masakan en, gila sedap wowh! sorry kak, saya lupa nama kakak lahh. hehe. kitorang selalu breakfast makan roti telur dan tea O. haha. sedap weyh. sampai sekarang aku sukaa breakfast macam tu aw. hehe. then belajar ape semua. pastu balik. haha. petang petang mana pernah duduk rumah. mesti keluar punyalah! haha. main kat padang. konda kondi galah panjang guli teng teng main getah semua tuh kehidupan sayee diwaktu dulu. haha. best doo. huhu. lagi satu main rounders. haihh sampai sekarang rindu nak main bende tuh! heee, dulu masa kanak kanak memang best lahh. nak je doo jadi budak budak balik. rawr! :D
marilahh rakan rakan, memperjuangkan kehidupan kanak kanak kita di dalam blogspot.com ni. haha. poyo deyh. hehe.
weyh nanti sayaa update lagi la blog yang bertajuk "zaman muda mudi" ni sebab tgh pening kepala so tak boleh nak perah otak untuk mengingati segala kenangan. haha. so bbye.
assalamualaikumm :)

*laughing*

No comments:

Post a Comment