Friday, January 16, 2009

haih aku tarik balikkkk !!

.


haha, aku tarik balik kot kata kata aku semalam. memang betul aku dah tahu apa yang aku nak buat tapi aku rasa kalau aku ubah diri secara semulajadi lagi afdol kott, haha :D buduh buduh jea uh ! ades, apa apa jelahh alyn oit ! sekarang yang aku tahu ialahh aku tak boleh bergantung pada tali yang tak kuat dan tak comfirm keteguhannya. haha kalau tak nanti aku yang jatuh, aku jugak yang sakit nanti. hehe. aku ni bab berkias dan merepek memang terer kot haha lalalalala~ ;))
.
haihh, ape nak jadi ni wehhh. haha. eyt, ape nak jadi, jadilaaaa~ aku dah tak kesah doee, pisang nak berbuah lapan puluh lapan point sembilan kali pun aku tak heran kott. haha. (padahall~) =,='
hurm, aku nak concentrate PMR doe. chaiyookkk lah alyn oit ! haha, buang tabiat jea aku. haihh,
.
wehweh, kejapp. aku ni sombong ke eh? ades. aku ni kadang kadang bila tak tahu nak cakap apa dan waktu yang tak kena pada tempatnya, aku akan jadi sombong kott. myb la, sape tahu kan. huhu. korang mesti tak faham apa yang aku tulis ni hehh. haiyakk ! btw aku tak sombong doe act, dalam dunia online jea yang aku sombong, kat luar tak. huhu. tak lah kot. tp kalau baru mula kenal memang aku akan tak cakap langsung lahhh. sebab i only talk with people arround me. haha. poyo pulak dah. tp betul la, dengan orang yang aku dah ngam jea aku boleh BERtalkative. yang baru lagi aku tak biasa. myb lama kelamaan akan biasa jugak. ini merupakan satu proses membiasakan diri. haha. so tunggu jea dan lihatt :)) bila dah kenal baru lah korang akan tahu macam mana dan betapa TALKATIVEnya aku ni. haha. tak percaya tanya rakan rakan saya lahhh :P
.
lastword : don't judge me before u know me. haha ;))
. dah lah, tatau nak tulis pe doe~
bye !

habiss~

No comments:

Post a Comment