Wednesday, January 7, 2009

hari pertama di sesi pagi ! haha :D


haihhh, how bout my Firstday sekolah ? haha. sangat sangat menakutkan plus best kott. hehh. okay, pagi pagi lagi aku dah bangun pagi. awal doe . kalau tak silap 5.45 pagi. haha. semangat pulak dah. actually my mama yg kejut, kalau tak comfirm aku late. hehe. aku siap siap. semuanya serba baru, baju, kain, kasut, beg, stokin pun. haha. semangat gila doe weee, hehe. sekolah pagi memnag best lahh. aku bagi four star. haha. nak tahu kenapa aku tak bagi five star je terus? sebab sekola pagi ni nak kene bangun awal, pastuh disiplin ketat. ades. tekanan jugak doe, tp nak buat mcm mana. nak belajar punyaa pasal terpaksa bantai jewp semua peraturan peraturan yg disediakan. haha.
.
.
lagi satu, sekolah pagi agak best sebab petang boleh tido ! haha, tak lah. petang aku online kejap. edit blog ke ape en. pastuh bantai homework sikit. malam baru buat smpai siap. haha :D
senang jewp doe sekola pagi niyh. hehh. apelagi nak tulis niy? aku tak tahu doe. haha. tade idea meyh. penat niy.
.
.
okay aku ceritaa dr awal smpai aku balik okay :)
pagi aku bangun, pastuh siap. aku orang pertama yang siap dalam rumah niy tau, haha. sebab parents aku selalu pergi kerja lambat, pukul 7.30 tp sebab sekola aku 7.25 dah kena tepacak depan pentas kat tapak perhimpunan tuh, so dorang pun bercadang untuk bertolak awal dan menghatar aku ke sekolah. cewahh. dah sampai sekolah, aku jumpe membe membe yang dah lama tak jumpa. budak budak kelas lain semua aku jumpa. best sgt! mcm form1 pulak rasenye haha :D
.
.
then beratur ikut kelas kat depan pentas. cikgu ceramah itu ini, membebel macam macam, pastuh ade lah spotcheck sikit kat kuku dan rambut. fiuhh nasib baik aku tak kena tarik. haha. kalau tak firstday dah kena ngan Loh. aiyooo. then masuk kelas. maca biasa kenal kenal ngan rakan kelas aku. ada 3 orang jewp yang aku tak berapa kenal sangat. budak baru. haha. kenal nama jewp :) ouh yea, kelas aku atas pejabat sebelah ktp1. haha :D pastu belajar lah. tp belajar sikit sikit jea. dah ada homework lak tuh firstday! ades. hmm. then rehat. rehat makanmakan pastuh masuk kelas balik. haha. tu jela. mase balik g mcd jap sebab tgh kempunan Double Cheeze Burger dan Twister ku yg sedap ! haha :D lepas makan balik naik RapidKL.
.
itu sahaja. sekian terima kasih. haha.
.
.
alynnTwister :)

1 comment:

  1. seronok sekolah pagi untuk kamu jee ,kiteorg ade mase tambahan nak kene blaje lame-lame,kalau boleh cikgu nak kasi kiteorg belaja smpai petang,haha ;D

    ReplyDelete