Saturday, February 14, 2009

14 February 2009 :)


Yes. 12.30 p.m till 5.15 p.m :)

ahha 14 february merupakan hari kekasih sedunia. aku tak sambut bende bende macam ni lagi lagi sebagai umat Islam. cewahhh. haha. betul lah, memang aku tak celebrate benda benda mengarut ni :)
.
hah, tapi nak buat macam mana, membe membe aku semua nak date kan. kata diorang,

"bukan nak celebrate, just nak date jea. dan tukar tukar hadiah"

ouh begitu ya ? apa apa jelahh aku tak kisah pun :)
.
so aku pun pergi lepak lepak di McDonald's Sri Serdang, aku tahu sepatutnya kena Boikot but aku memang kempunan gila gila kat doublecheezeburger. so sorry aku kalah dengan nafsu. hehe. terasa berdosa pulak. haha :P
.
.

then aku pun lepak lepak lahh dengan diddy dan syafiq. haha memang takboleh tahan lah doooo, lepak dengan diorang memang sentiasa gelakkk je uh ! haha nak pecah perut aku niy hahh. hahaha. aku kena buli. taik betul. pastu wan datang kejap. borak borak patu dia balik. pergi mana pun aku tak tahu. biaq pi lah kat depa. haha. tp mmg lawak ouh. tak tahan gilaa. haishhh.
honestly memang best gila tahap GAY lah lepak ngan diorang. sebab sekarang kan jarang jumpe, masing masing busy. aku sekolah, diorang merempit. hahaha so macam susah la nak borak borak macam tuh. tambah tambah lagi si syafiq busy dengan bola and just my luck dia freetime today. so kitaaaaa enjoyyyy~! hahaha :P
.
haihhh memang tak terasa masa berlalu. tup tup dah pukul lima ouh! nak balik dah. haha. borak punya borak, tak sedar masa berlalu en. haishh. berapa kurun tah kitorang lepak situ. hehehe. macam macam ah yang diborakkan, pasal bola la, jamming, band, menyanyi, bowling, karoke dan banyak ouh! tatau nak list macam mana. hahaha. biarlaa rahsiaaa. agagagagagaga. poyo pulak :P
.
hope dapat lepak lepak macam tu lagi lah doe. aminnn ;)
.
Lepak sambil makan coki coki kegemaran aku dan syafiq. haha. sangat best best best. sweet memory. mula mula ingat nak lepak cendol tapi memandangkan ramai orang dan cuaca agak panas, so kitorang memilih untuk memekak dalam Mcd yang sejuk serta ber Air-Cond bersama Diddy yang shot dan anak Pakcik Hussin yang sengal. haha. takboleh belaaa jea kami bertiga :P
.
.
jap jap :)
.
.
ouh, ini bunga rose hasil daripada kerja tangan Syafiq menggulung dan melipat TISU McD dihadapan aku bersama dengan muka yang berkerut kerut serta KEKUSYUKAN yang amat di McDonald's Sri Serdang. dan setelah siap dia mintak pen untuk tulis nama dia kat kelopak paling depan. tengok lah dalam gambar tuh, kan ada tulis "SAP3K <3" haaa, mula mula dia cakap nak buat bunga jewp, aku pun tgk lah. nak belajar cara buat bunga guna kertas tisu. haha. senang je rupenya ! hish. aku lagi suka lelaki buat bunga atau buat sumthing @ bagi barang yang dia buat sendiri daripada dia beli. menghabiskan duit je uh. lalalala~ haha. tadi tibe tibe die bagi. aku dah gelak gelak dah time tu. haha. dia siap cakap
.
"alyn jaga baik baik tau. cpik na tgk berape lame alyn boleh jaga benda tuh"
.
haha Sweet en dia tuh? My bro yg comel ;))
aku panggil dia abang sebab dia dah macam abang aku punn (:
21 Mac 2009 genap setahun aku kenal dia :)
.
tengok lah berapa lama aku boleh simpan benda tuh. InsyAllah akan disimpan dan dijaga Selama yang mungkin. haha. janji sayeee ni sapek! jangan main gilaa :P
.
wakakakakaka. sekian, terimakasihh ^,^

No comments:

Post a Comment