Sunday, February 8, 2009

kegilaan handphone kuwh =,='

LG k195

adehhhh ! haha, fone sayee. adoi. gila punya fone. grrrrrrrrrr. aik? kejap kejap. fone yg gila ke tuan dia yang gila? haha. ape ape jelah. hee, whatever. ouh. fone sayeee~ haihh. semuanya salah empunya badan lahh. adehh. panas baran punya pasal, fone dah jahanam. thambi betul bila nak dapat fone baru ni weyh? =,=' haha. HARAPANNNN. kalau ye pun paling cepat mesti lepas PMR. OMG! lamenyeee.. haihhh. haha, ape syahira ckp fone aku jenama "PETI AIS" sengall lah kau ! haha. tekanan jewp aku. tp asal ade fone sudahh. bising pulak kau. sepaking lajulaju kang's. tadapat kau nak elaking. haha, ape aku merepek ni =,='


arghhh. macam ni doe, fone aku skang asyik asyik TERoff. so dah bengang pulak ! kadang kadang tgh syokkk menaip msg dia TERoff. dan masa tuh jugak aku akan campak fone yang tak berapa nak tebal dan berat, tak terpelanting ke fone ni mengenai dinding atau lantai? aisehh. sebab tu jugak lahh die jadi macam tu kot. JAHANAM! hadoii. nak buat macam mana kalau kau tak TERoff jee selalu TAKDENYE aku nak campak campak kau dan TAKDENYE kau nak terbang terbang. haihh. da lah fone aku tuh ringan =,=' dah macam UFO dah berpusing pusing. hahahaha ! :D tak berkecai ke kau? haha. pastu aku pulak yg kene main puzzle puzzle ni. lalalala~ sedih jewp :(

mahu yang baru !


SonyEricsson C902

SonyEricsson C702

hehe. nak fone baru. lalalala. macam boleh dapat pulak =,='

takmengapa saje letak fone yang bakal menjadi hak milik aku ni, haha. (macam dapat jee) tp tak mengapa, just tingukk lah :)

act fone ape pun aku tak kesah asalkan aku nak CyberShot! haha :P




No comments:

Post a Comment