Sunday, February 8, 2009

tak tercapai dek akalku kott

kenapa selalu jadi macam ni weyh?
tak tahu nak cakap apa, hati kering jjiwa kosong, tolong aku jangan buat aku macam ni. please weyh aku tak tahu kenapa semua nya jadi macam ni. kenapa weyh? aku benci ouh. tapi nak buat macam mana dah memang Takdir macam tu so aku kena terima. skang aku tak tau nak cakap apa. memang Sumpah aku tak percaya dan TERKEJUT BERUK lepas tahu semua tuh. hope tak betul lah. aku harap sangat sangat semua tuh tak betul. harap harap tak betul harap harap tak betul harap harap tak betul harap harap tak betul harap harap tak betul harap harap tak betul harap harap tak betul harap harap tak betul harap harap tak betul harap harap tak betul harap harap tak betul harap harap tak betul ! huhh, nak diluah mati ayah nak disimpan mati anak, macam tu lahh kott agaknya. =,='
weyh please jangan tunjuk muka kau kat aku nanti okayy?
kalau kau kawan aku tolongg ye?

2 comments: