Sunday, February 1, 2009

Cuti Sekolah Tahun Baru Cina



library MPSJ

Ohaiyoo?


cuti dah nak habis T_T sedih je doe, hurm. 7 hari cuti, tiada apa yang menarik berlaku. tiada percutian menarik, tiada hangout yang menarik dan tiada berita yg menarik untuk ditulis dan ditaip pada blog ini. duhh, sangat rugi. seminggu cuti berlalu begitu sahaja. T_T


haihhh, seminggu ni, dalam 7 hari tersebut, saya hangout bersama rakan rakan hanya sekali. tu pun pergi study. yang lain bersama kakak dan pakcik. itupun sebab ada kereta. haihhh,


Perpustakaan Hypermedia MPSJ

ahha, jumaat. weyh weyh best doee study disana. nyaman, tenang dan boleh focus efocus focus yg boleh. haha. (padahal berborak lebih en) ehehehe. tp tp tp memang betul best. ada dalam setengah jam aku boleh focus. yg selebihnya dah mula gelak gelak, cerita itu ini. haha. abang kachak akak chantik adik comel semua keluar. tambah tambah lagi budak budak kat library tuh ramai lelaki. wahhhh ! hahaha :D haihhh, plus lagi ada si Mas Aziana Hasbullah, hah! lagi lahh tak boleh diam kitorang, asyik gelakk je doe. hahaha. sampai akak librarian tuh usya lain macam je. ngehngehngeh :Plalalalala, nak buat macam mana memang sifat semula jadi antara aku, wany, mas dan myra. bila berjumpa adaa je bende nak cakap. gelak. tengking. berdebat dan sebagainya. hahaha. :P
bukan setakat gelak gelak je doe, siap amik gamba lagi tu. kalau satu dua gambar xpe la,
ni nak dekat full memory fone aku tuh! bahahaha. lawak doe, TERsiot je perangai :P
haihhh, macam macam je aku neh! :D
tak sabar nak pergi lagi sekali. haha.
dan akan datang mmg comfirm aku akan selalu gila gila lepak sana. haha :D
PMR WEYH !
OMG :P

No comments:

Post a Comment