Monday, February 23, 2009

Kakak syafiq kahwin :)

ahaaah ! aku tak tahu kenapa baru harini aku nak taip menaip tentang majils perkahwinan kakak mohammad syafiq bin hussin. hish, aku tak tahu nak cerita apa sebab pergi sekejap jewp. wany lahh tak datang kalau tak comfirm dah lepak lepak dengan sapek, diddy and wan lama lama. adoyy. nak buat macam mana benda dah jadi kann. hehe. ;)

wany tak dapat datang sebab masalah transport. so aku yang boleh datang ni, datang lah bersama puteri, mas, beby, mus, adhwa, kak liyana, dan sape sape yang berkenaan. haha. duhh, mereka semua ain jemput, aku sorang je syafiq yg jemput ! hahaha laawaaaaaaaaaaaakk plus kedottt :P

*laugh*

hehe, so macam biasa pagi aku ada latihan kawad di sekolah. adoy lagi satu, si asip tanya aku haritu, nak ke taknak test bagi arahan untuk jadi ketua komandan skuad perempuan (kk perempuan)

aku dahh,

=,='

haihhh, aduhh. aku jadi KK? hahaha dengan suara aku yang macam ni korang rasa boleh ke aku jadi KK? lawak ohhh. tp InsyAllah aku cuba okayy. jangan risau aku rasa puteri punya suara NGAMM dengan kerja kerja sebagai KK ni. hahaha. but tahun niy aku akan kurangkan aktiviti kokorikulum dan tumpukan pada kokurikulum sekolah. haaa, betul kan apa yang aku buat ni ? PMR meyhhh :)

tak habis habis PMR =,='
bosan pulak aku dengar :P


hahahaha ! *evil*

so sambung balik, hehe lepas balik dari latihan kawad, macam biasa. like alwayss aku memang setiap hari sabtu, lepas kawad mestiy jejak masakan mak. haha. (Mom's Cook) then kalau kawad kat balai, mesti jejak Kembangan Paradise kott nama kedai depan balai tuh. ahah kalau salah jangan gelak ! hehe :P

so dah lepak lepak sambil tunggu puteri balik dari stadium tuh, sambil sambil tu kitorang bincang macam macam lahh. then balik, siap ape semua. bertolak ke rumahh ain. hahaha. (tu pun kena cerita ka?) lalalala~

dah sampai, aku pergi jumpa wan sekejap. borak borak. then makan ! hahaha masa tuh dalam perut aku ada band meet uncle hussein buat performance lagu untukmu. hahaa. semua perut dah lapaar en, tambah tambah lagi si beby. ya Allah bising betul dia cakap lapar. tup tup makanan depan mata, terus senyap kau ! hahahahaha. lawak ohh. hehe :P

then makan makan, perut dah kenyang. aku text lah syafiq, cakap dia sombong. then terus dia panggil aku. hahaha. lawak. macam macam. hehe. tp time tu dah nak balik. tak sempat tengok diorang karoke. tp dapat dengar suara diorang ahh. haha.

then masa balik aku bosan tunggu bas. tiba tiba terlintas kat fikiran aku ni, nak jalan jalan pakai satu ticket rapid, pusing satu serdangg. hahahahahaha. dengan baju kurung tuh, kitorang amik port belakang sekali. duduk dalam bas tu ada dalam setengah jam. hahaha. bengong je ohh perangai. ehhe.

p/s: tp sayang, aku terlupa bawak camera. sadis je ohhh :((

No comments:

Post a Comment