Sunday, June 7, 2009

Mimpi yang seram && sangat dramatik

dulunya aku pernah bermimpi begini, ahh dongeng betul. dan aku tahu ianya merupakan satu mimpi sahaja dan tiada meaning yang tersembunyi. *sengih*


satu hari aku stayback di sekolah dengan seorang kawan lelaki. okay biar aku gelarkan dia dengan nama Adi. kitorang belajar di lirary smksi dengan tekun dan khusyuk sehinggakan tak sedar waktu sudah berganjak ke tengah malam. sedar sedar je dah tengah malam dan semua orang dah balik. tinggal lah aku berdua dengan Adi dalam gelap gelita. err lampu ada lah jugak, tapi bisakah lampu menangani gelap malam yang bermaharajalela itu ? tak bisa kan. HEHE. ayat.

okay ni ada satu kemuskilan dimana dalam mimpi aku ada beberapa perubahan dari segi sekitar smksi. biar aku listkan,

1 - library smksi dah macam library negara dah, besar gila
2 - pagar smksi macam pagar penjara, kau tau kan macam mana ?
3 - depan sekolah ada hutan, hutan lipur kot. ntahlah.

okay aku teruskan cerita mimpi aku tu,

lepas dah sedar yang masa dah berganjak ke tengah malam, aku pun tiba tiba takut. takut nak balik. hahaha. aku kan penakut. hehe. then dah jalan sampai ke koridor nak ke gate, aku dah cuak gila tengok keadaan gelap and tengok gate yang besar gedabak tuh. then aku pun cakap lah kat Adi tu,

Aku : err awak, takut lah
Adi : alah relax la, adi kan ada. jom

lepastu aku pun ikut la dia, jalan sebelah dia. haha. lawak je kot. and then dah separuh jalan..

dengar suara orang panggil nama si adi tu, and dia pun cakap la..

Adi : alynn, kejap eyh ada orang panggil
Aku : ouh okay

then dia pergi ke arah suara tu. aku pun tunggu la. and tengok dia pergi ke belakang. tiba tiba aku terfikir, 'eyh ? bukan takdak orang lain ke dalam sekolah ni ? sape je yang ada tengah tengah malam ni ?'

aku cuak tibe tiba. naik bulu roma aku. muahaha. then aku ingat nak melangkah ke arah adi and aku nampak dari jauh dia kena tolak. haha kena tolak dengan siapa aku tak tahu. yang aku nampak dia kene tolak then jatuh, lepastu dia bangun and terus lari ke arah aku. aku yang blur gila ni tanya lah dia,

Aku : asal ni ?
Adi : (dalam nada cemas) alynn lari cepat
Aku : (dalam nada blur) hah ? kenapa ni ?

last last adi tu tarik aku bawak lari. hahah dramatik sungguh mimpi aku. and tak boleh lupa, dia terjatuh masa nak dekat ngan gate, aku tak jatuh tapi hampir jatuh la. haha. and dia suruh aku dengar dekat baju dia, and and aku pun dengar lah.

aku dengar ada suara garau cakap. cakap ape ntah. lepas 'benda' tu cakap Adi tu terus pengsan. aku dah kabut and dah cuak gila babi. aku taktahu nak buat apa, suara tu makin lama makin kuat. aku dah cuak gila lantas terus ke gate and dengan gelabah and menggigil gigil aku bukak gate tu. haihh susah pulak nak bukak gate tu time tu. haha.

then dah berjaya bukak, aku lari tak pandang kiri kanan and aku dengan bunyi hon yang kuat gila then pandang kanan, nampak cahaya gila terang && menyilaukan, aku tutup mata dengan tangan tup tup kene langgar. exident. jatuh ke bumi.


Muahahaha, weyy mimpi yang dramatik gila. wany cakap buat filem laku ni. hish pelik je doe. aku selalu mimpi benda yang pelik pelik. *rungsing*


//mimpi tu mainan syaitan. haha. kata myra la. *HEHE*

No comments:

Post a Comment