Sunday, April 11, 2010

// Diam


tak terkata.


aku penat. lewat sebelum ini aku sering busy. sibuk. thats why aku jarang sangat nak update blog ni. kesian blog aku ditinggalkan. maaf la, aku bukan lagi alynn yang gila berblogging macam dulu. aku sibuk dengan pelbagai aktiviti yang aku sendiri penuhkan dalam jadual harian aku. kebanyakannya juga adalah; sekolah, sukan dan lepak. haih, melepak je kerja aku.

emosi aku sekarang sangat kacau. jiwa kosong. takda perasaan. sukar untuk digambarkan melalui perkataan. kau takkan faham. dan aku juga, takboleh nak terangkan. maaf sekali lagi.


Diam.


aku dapat rasakan, yang mereka semua sudah tahu.

tapi aku tak sempat nak menerangkan dengan lebih lanjut. aku terkaku. terdiam. memprotes. sepatutnya aku perlu terangkan apa sebenarnya yang berlaku. aduh macam mana ni? okay aku tahu itu salah aku.

itu adalah kisah lama. jangan diungkit. aku tak suka. aku tak sebodoh tu la nak.. nak.. ergh!! susah lah nak cerita! lantak kau lah nak fikir apa!


tamat.


p/s: sorry kalau emo *sigh*

No comments:

Post a Comment