Wednesday, December 16, 2009

// zzZzz..

sejak kebelakangan ini aku selalu tak dapat tidur pada waktu waktu sebegini. maksud aku, arround 12-1 a.m.

jadi aku pun menghabiskan masa yang ada sementara menunggu mata ini mengantuk dengan cara membuka folder folder dan menyelongkar laptob ni. macam macam yang aku jumpa. eh, jangan fikir bukan bukan okay. maksud aku, aku jumpa banyak gambar gambar lama time suka snap gambar syokkkk sendiri. aiyoyo lawak doe.

then selongkar punya selongkar punya selongkar,

aku terjumpa satu folder yang aku nyorok dalam dalam sebab taknak bagi orang jumpa. nak tahu folder ape ? folder.. yang penuh dengan gambar dan nota. haha. gambar sape ? nota ape ? jeng jeng jeng.

mulanya aku nak delete jee folder tuu, tapi tak terdaya -__-"

jadi aku pun buka dan lihat satu-per-satu gambar yang ada didalam nya. then aku buka pula nota nota yang dulu aku tulis. mak datukk, panjang lebar beb! selepas aku baca punya baca punya baca. aku rasa lain macam. terus aku tak jadi nak delete folder tu. sebab apa ? aku punggg tak tahuuu.

tolong aku, kembalikan alynn yang dulu.



No comments:

Post a Comment