Saturday, December 26, 2009

// Haa haa tak tahu !


cek baru ja balik dari kampung cek di kedah.

hmm, sebenarnya aku tak tahu nak tulis apa ni. tapi aku tetap nak post satu entry berkenaan dengan ini. aku punggg tak tahu kenapa. mungkin ada udang disebalik mee hangus.

sekarang, dekat blog ni aku dah jadi macam seorang yang sangat sentimental dan juga serious. mana pergi ntah aku punya gelak gelak tu. idea aku macam dah tersekat kat otak ni. mungkin betul orang cakap, blog hanya untuk jiwa sang penulis. bukan budak jiwa sentimental macam aku ni.

bila aku baca balik entry entry aku, aku rasakan blog akuu ni dah hilang serinya (macam selama ni ada seri ja blog aku ni) kenapa? aku pungg tak tahu. mungkin disebabkan gaya dan cara hidup aku sekarang. ah! takda kena mengena langsung.

semalam, aku rasa berat hati nak tinggalkan kampung aku. rasa macam apa ntah. susah nak ditafsirkan melalui perkataan. aku rasa macam nak duduk lama kat situ. tak apa lah, mungkin next time aku boleh duduk situ lama lama. next time? bila lah tu agaknya kan? aku pungg tak tahu. dua tahun akan datang mungkin.

memang betul aku jarang balik ke kampung kedah. kalau dulu, aku macam tak feel sangat duduk sana, tapi sekarang bila dah besar (sikit lah) aku dah feel dah hidup di kampung. best juga ya. dengan sawah padi lagi. ah! tenang sungguh aku kat sana. seronok betul aku!

tapi sayangnya aku tak amik gambar dekat sawah tu pun. ah rugi betoi!

mula mula kitorang pergi piknik dekat Tupah. fuhh, syokk betoi mandi manda disana. haha. meh sini aku bagi korang tengok gambar dia, sikit jelah yang aku boleh bagi;

mula mula pasang khemah dulu


ni dah nak terjun dah ni !

hikhik, dah kuyup dah!

akmal memang begitu -__-"

tak habis habis lagi tu. aihh.

untuk gambar mandi mandi, ni jela yang aku boleh sertakan. haha. malas nak upload banyak banyak. then malam tuu kitorang buat bbq;


fuhh ayam ni memang sedap gila lah!

hehehe rindu ayam ni!

haha, dah lah tu. aku dah penat ni. nanti lah aku update yg baru. okay bye bye. salam.

p/s: Al-Fatihah to my late PakLang yang telah kembali ke rahmatullah pada minggu lepas. Amin.

No comments:

Post a Comment