Saturday, December 12, 2009

// Kata dulang paku serpih, mengata orang dia yang lebih

aku dah bosan dengan perkataan ni.

H I P O K R I T

sebetulnya aku memang taksuka orang yang ada sifat macam ni, siapa je yang suka orang yang sifatnya begini bukan? tapi tak dapat aku nafikan kadangnya aku juga bersifat sedemikian tanpa aku sedar. tapi aku ada nawaitu mahu menghindarinya. tapi kau ? ada ?

selalunya orang cakap, "aku benci orang hipokrit, tak jujur, ego and etc." tapi bila aku tengok balik, hampir 90% yang korang cakap tu semua ada kat diri korang sendiri. aku disini bukanlah nak judge korang, tapi fikir lah jugak kalau nak bercakap tu ye. tengok dulu kiri kanan, depan belakang, atas bawah. jangan sampai ada yang meletup nanti. *gelak*

aku pun tak tahu apa motif aku post entry macam ni. cuma, petang tadi aku lepak dengan super-best-friends-forever aku dan kitorang borak macam macam termasuk topik pasal Hipokrit ni.

kadangkala kita tak sedar apa yang telah kita lakukan. dan masa ni lah gunanya kawan.

aku..

......

I don't know what to say

No comments:

Post a Comment